Távol-Kelet szégyene
Szöveges ítélet
Soha többet ! Akkor lássam legközelebb , amikor a hátam közepét ! Egy silány , öszvér kocsi , ami ráadásul megbízhatatlan is . Nem egyszer megcsinálta , hogy minden ok és el?jel nélkül nem indult el . El?ször nem tudtuk a megoldást , de aztán a szomszéd szerel? elárulta a tuti frankót : gázadással indítani ! Ilyenkor valszeg a pi***ba kívántak engem a f?tengelycsapágyak... Gondoltuk , összefügg az id?járással ( pára , hideg , meleg...) , de miután egyszer b*szott elindulni egy PÁRAMENTES , szép nyári délel?ttön , ez az elmélet is megd?lt . Öszvér , mert a 121-es Mazda kasztnijához hozzácsaptak egy kombi farrészt , ami által elment a súlypont , instabil volt , billegett , mint a hintó . El?zésnél , nyomvályúban , oldalszélnél tömény életveszély volt . A fékje olyan , akár a szivacs . ABS nem volt benne , de így sem tudtam SOHA megcsúsztatni !
Kb. 100000 km-rel adtuk el , de ezalatt majd´ minden lerohadt benne , amiknek a javítása hazavágta volna a családi büdzsét... Motorja baromi er?tlen , papíron 64 lovas , de az autósztrádán Pestr?l hazafelé mindenki elhagyott ( Daewoo Matiz 3!!! hengerrel ! ) Hatalmas boldogság árasztotta el szívemet , mikor eladtuk !
A vele kapcsolatos negatív élményekhez sajnos kevés itt a hely , pedig szívesen megosztanám másokkal is ! Egyfel?l tanulságként , másfel?l pedig , hogy így utólag röhögjünk egy jót !
Hibalista
- els? lengéscsillapítók 50000/db
- katalizátor 208000 Ft
- ablakemel? mechanizmus 46000 Ft
- ablakemel?höz a kapcsoló 26000 Ft
- els? fékbetétek 60000 km-nél cserélve anyagmin?ség :-((
- üléssín eltört
- hamutartó fedelének csapszege eltörött
- izzócsere kb. 30 db ( 4,5 év alatt !)
- szelepfedél tömítés cseréje
- stb...
-
Ide hordtam szervizbe
Igazából sok hibája ellenére nem s?r?n látott szerel?t . Ennek több oka is van :
1. nincs olyan szerel? , akiben 100%-osan meg lehetne bízni
2. egyszer volt márkaszervízben , de ott sem tudtak vele mit kezdeni
Természetesen a márkaszervízben NEM produkálta azt a hibajelenséget , amivel odavittük .
Kopó-fogyó alkatrészek cseréjét magam végeztem .
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Suzuki Ignis GL |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
