Strapabíró igásló a GM-től, az Ázsiai Dél-Koreából
Szöveges ítélet
Üdv mindenkinek,munkahelyemen használtam áruszállításra mert ez egy platós kivitel volt a 3 személyes (kisebb-kabinos) verzió!Kezdeném a karosszériával.Szerintem a korrózió védelme nem igazából jó neki, ugyanis amit én használtam még csak három éves volt és már a korrózió nyomai mindenhol észlelhető volt rajta! Főleg a plató oldal falán és olyan helyeken ahol vagy meg tud állni a nedvesség vagy állandóan vizet kap.Az utastér belül teherautós mércével nézve megfelel a kor átlagának, semmi újítás nincs benne kategória átlag, Japán-os kivitelben, hasonló a műszerfal a Toyota Dina-hoz.Terhelhetősége elég jó, bár 1 tonnás, de szükség esetben elvitt 1.5 tonna rakományt is.A sebességváltó elég jó, a fokozatleosztása is tűrhető bár ennyire rövidre nem kellették volna az első fokozatot venni!Üresen alapjáratból 2.-dik fokozatból kényelmesen indul.Ami viszont zavart a sebességmérő már nem működött benne mikor hozzám került, és nálam is 2-szer tönkrement fél év alatt!A motor nem olyan rossz, nyomatékos kis fordulatot szereti mint egy teherautó diesel álltalában. 2700ccm es 4 hengeres szívó diesel, de én jobban örültem neki mint ha turbós lenne mert egy hibalehetőséggel kevesebb van, meg a fogyasztás is kisebb így.Én 9-12L/100km érték között mértem vezetési stílustól és főként a terheléstől függően.90-100Km/h utazó sebességgel kényelmesen és takarékosan elkegyeg, de 80-nal haladva még némi üzemanyag megtakarítás is elérhető, (a gyári norma alatt kijött így a fogyasztás)!!!Alapjaiban véve nem egy tökéletes szerkezet, de az ár/érték arány igen jó annyit megér amibe kerül!De az értékvesztése sokkal nagyobb mint egy kategóriabeli német kishaszon-jármű nek.Viszont szerintem egy VW-Transzporter T5 nem ér annyit amennyibe kerül, és nem is tud sokkal többet mint egy Kia K-2700. Nekem ez volt a tapasztalatom a tipussal,szevasztok üdv mindenkinek!....
Hibalista
- Sebességmérő óra
- izzó a fényszóróban
- ülés kiszakadt!(Szerintem elég rossz-gyenge minőségű az ülés gyári kárpitja)!
- A karosszérián korrózió (pedig 3 éves a TGK)!!!!
-
Ide hordtam szervizbe
Kia márkaszervíz, Budapest.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
