Igénytelen családbarát koreai
Szöveges ítélet
Viszonylag drágán vettük a tatabányai szalonból használtan, második tulajként. Céges használatra lett véve, de a cég befuccsolt így megtartottuk családi kombinak, aminek fenomenális.
Fogyasztása még 7 liter alá is ment autóúton (6.5), de átlagban 7-7,5 százon, er?s téli nagyon rövid utakon mehet fel 8, 8,5-ig. A nagy sebesség? (130km/h->) autópálya üzemet nem honorálja, lévén szélérzékeny, másrészt elszalad 11-12 literig a fogyasztás, mert rövid (mint minden kistehernél) az 5. fokozat és pörög a motor mint az ?rült, másrészt nagy a homlokfelülete.
Rendkívül könnyen vezethet? "B" jogsival is. A farára azért figyelni kell kanyaros kigyorsításoknál, de megszokható. Városban is hamar elfogynak a fokozatok, nagyon hiányzik egy kímél? 6. fokozat! Nekem a szívó 2.7D van, a 2.5TCi-r?l van teszt itt a totalcar-on.
Extrái nincsenek, csak egy gyári szervókormány, amivel viszont könnyebben vezethet? mint a Megane-unk, és jobban is fordul (elképeszt?en jól forgolódik, hiszen a sof?r a kerekeken ül). A magas üléspozíció miatt élvezet a vezetés és egész jó az egyenesfutása. Talán az egyetlen ilyen nagy rakter? gép a kategóriában, csak egy-két hosszított mazda el?zi meg. 6 személyesre lett vizsgáztatva, a kisipari (minden Pregionál kisipari) ülések egész kényelmesek, jobbak mint a gyáriak talán. Igaz derékövekkel szerelték csak fel, de kapható 30ezerért új 3 pontos öves pad is hozzá.
Enyhe egyel?re felületi rozsdásodás f?leg a bal els? ajtó kerékívnél fellelhet? belül.
Amire figyelni kell pl. az a pótkerék tartókerete. Nem szabad benne kereket tárolni, mert a keret megnyomja a kerék oldalát és hamar szálszakadt lesz ha felrakjuk (tapasztaltam...).
"Kissé" hangos a moci, jobb zajszigetelés elkelne, de tényleg nagyon igénytelen, jól vezethet? gép, elvisz A-ból B-be és ha épp kell egy 250x125-ös OSB lapot hazavinni, simán bedobható hátra. Elég magas az alja, így a rossz utakon is szuperül boldogul, nincs az az út hepe-hupa ami miatt felütne az alja.
Árulgatom, bár ez elny?tt példányok nagyon lenyomják a Pregio-k árát. Így lehet marad még egy ideig, mert ahhoz túl praktikus, hogy apróért eladjam.
Hibalista
- Generátor. Általában minden Pregio átesik ezen, 80-100ekm környékén. Ok (nálam): az elkopott szénkefék miatti áramlöketek tönkre teszik a fesz. szabályzót. Javítás: szénkefék (1500Ft), fesz.szabályzó (7500Ft) csere (fesz.szabályzót vinni kell a boltba, hogy találjanak kompatibils típust!). Anyagok FERVILL-b?l, Fert? u.-i autóvillamossági bolt. Szervizek általában cserélik 140-160eFt-ért a generátort. Bontóból kb 40-60eFt, de nem szabad venni, mert padon nem tudják a generátort kipróbálni, lévén a szervószivattyúval közös a tengelye és a csapágyazása, így csak álló helyzetben mérik ki jó-e, de ez nem mond semmit!
Ide hordtam szervizbe
Egy szervíz volt, a Tatabányai. Közepes ár és szolgáltatás. Szerintem futóm?vet nem állítottak de felszámolták, a beszerelt anyagokról (fékpofa) ezek után nem is nyilatkoznék. Többi szervízr?l nemtok nyilatkozni. A Kia Tóth-ot is elkerülni érdemes, az alapján amit a céges Opellel m?veltek az Opel Tóth-nál. Nagy lehúzós és csaló cég, de prosperál, Kia, Nissan, Opel, Chevrolet stb márkákban nyomul fél L?rincen.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
A kocsi szervíze saját szerel?nél megoldható, a motoralkatrészek nagyban kompatibilisek a régi Mitsubishi alkatrészekkel, pl. a generátor uaz mint szögletes dízel Galantban. Olajcsrét a világon legolcsóbban az Üll?i 465-ben lehet abszolválni, kb 12eFt a légsz?r?, olajsz?r? és olajcsere munkadíjjal és anyaggal (7 liter olaj, 10W-40-es ROEWE). Gázolajsz?r? kb 2eFt ugyanitt cserével együtt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | nemtom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
