A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Magentis (2005)

Magentis 2.0 CRDI EX Premium 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Olcsó luxus

Szöveges ítélet

Együtt vagyunk fél éve.

A motorja korrekt, 1200-as forulattól használható, 2000-4000-ig van elemében. 180-ig dinamikusan használható, 220-körül van a vége, 4200-as fordulatnál. A részecskeszűrő öntisztításakor még durvábban megindul.
A rugózása kellemes, de a peres gumi szenved a magyar ugaron. Lehetne feszesebb is, de az a komfort rovására menne. Jó kompromisszum. Az orra nem hótolólap, nem akad fent mindenhol, és nem szakad le. A kanyart kitűnően fekszi, az esp ügyesen igazít, nehéz besokallni vele. Kikapcsolni nem érdemes, max gyorsulási versenyen...

A hangszigetelése egész jó, motorhang alapjárat fölött már nincs, szélzaj minimális, csak a gumik morajlását hallani be, illetve az úthibák tompa dübörgését. Belül nem zörög semmi, csak a lakáskulcs az ajtózsebben. Átteszem a zárható, gumírozott középkonzoli kis rekeszbe és már semmi nesz.
A motorhang 2000-től már-már benzines-szerű. Finomabb mint a fordoké vagy a fiatoké, nem is beszélve a PDTDI-kről...
Direktszűrővel bitangjó hangok törnek elő belőle, a rakéta-porszívó csak jelenthet. :) Persze ez nem illik az autó karakteréhez, csak a poén kedvéért. A gázreakció sokat javul vele, és váltáskor is hamarabb felpörög a turbó. Kíváncsi vagyok, mire képes egy chippel. Persze a részecskeszűrőt addig félre kell tenni, stb...


Főbb adatai: Passat kategória, 2.0 common-rail dízelmotor változógeometriás turbóval, részecskeszűrővel. 140Le, 305Nm. Fogyasztása nyugisan hajtva 6-7l, gizdázva 7-8l.
6 sebességes váltó, elsőkerékhajtás. 17" alufelni, 215/50 michelin gumik.

Az üléshelyzet elég tág határok között állítható, nekem 2 kedvenc is van, a városban magasan ülős, és a pályán fekve suhanós. Lábtér elöl-hátul tökéletes, még sok is. Hátul 3-an is elférni, de 2-nek kényelmes. Kár, hogy hátul nincs ülésfűtés, azt az utasok reklamálják...

Kopás: egyes műanyag elemek fényezése, pl. kilincs. A bőrön már látszik a használat nyoma, főleg a vezetőülés szélén.
A kasztni fényezése egyébként nagyon jó, jól bírja a csillaggarázs kiképzést, a gépi mosókat és a farmerban nekidűlő haverokat.

Hibalista

- Fékbetét 25e-nél, kerékcsapágy 35e-nél. Fékolajcsere, a gyári felforr pár 200-ról 80-ra fékezés után. Mondjuk ez lehet a vezetési stílusom áldozata is...

Ide hordtam szervizbe

Kia Univer-Car, Kazincbarcika (asszem így hívják őket)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Csáji Csaba autószerelő és tuningmester, Abaújszántó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Grand Vitara 2.0TD Következő autója? Toyota Camry Hybrid
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Magentis 2005 (2005)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)