A gép
Szöveges ítélet
IGAZÁBÓL ÍRTAM MÁR EGY ÉRTÉKELÉST, AZ EGY ELŐZŐ AUTÓM VOLT.
EGY KIA K 2500.-AS.
Ez most egy új kasznis gép. A beltartalom ugyanaz. Azért írom újra, mert nem akarom hogy beazonosítható legyek.
Az autó, ragyogó! Ez, is mint az előző!
A forgalmazó, minimum 50 évet érdemel a gulag-ban, valahol a tajgán, élelem és víz nélkül, egy rozsdás lukas kerekű biciklivel!
A márka kereskedő szintén. Ezt még kiegészíteném teljes személyi felelősségre vonással, járó vagyonelkobzással, és minimum 100 év közügyektől való eltiltással!
HA NORMÁLISAN ÁLLNA, A MAGYARORSZÁGI IMPORTŐR, ÉS FORGALMAZÓ, AZ ÉRTÉKESÍTÉS KÉRDÉSÉHEZ, akkor a KIA. Csúcsot döntene! Ma még egy olyan csökevényes, kispolgári, teljes agyhalállal együtt járó, az elmúlt rendszert nagyban idéző értékesítői magatartás érezhető, ami nem elfogadható!
Remélem a Kia illetékesei, rövidesen észreveszik ezt, és új forgalmazó után néznek. Hacsak nem fejétől büdös a hal, és előre kitervelten adták ki hogy b*sszuk át a vásárlókat, mert a vásárlók barmok. A CÉGEM 4,5,- m.ft--ot bukott, a felelőtlen, és átverősdit játszó, importőr miatt! A gond az, hogy ez a sokadik ilyen autónk, és egyetlen egyel sem volt zökkenőmentes a kezdet.
XXXYYY................................Rendkívül sűrűn veri át az ügyfeleit. Nem elég egy jó terméket eladni, az a későbbiekben is kezelni kell. Ha pedig eleve csalárd, és átverős módon, a vásárlók megtévesztésére apellál valaki, akkor az bizony törvénybe ütköző cselekedet. Legyen elég annyi, hogy a Kia Magyarország rendszeresen túltárolt autókat hoz be az országba. Ez a ceed-re nem érvényes, mert közel gyártják. Minden másra szinte kivétel nélkül igen. Extra hasznot lehet realizálni belőle. A gyanútlan vásárlónak, pedig többnyire fogalma sincsen arról, hogy valójában mit is kellet, volna vennie, és amit vett annak milyen kritériumoknak kellet, volna megfelelni. Amit vesz az többnyire valóban új. Mindössze túltárolt! Az importőr mindezt, ha csomagban veszi, akkor akár 20-40.%- extra hasznot könyvelhet el! Sok autóm volt már, nagyon drágák, és nagyon olcsók is. Egyik importőrnél, sem tapasztaltam ilyet. Az elmúlt 15 –évben, a céges autókkal együtt, 14- új autót vettem át. Ebből 5 Kia volt. Az 5-ből, 4 szer átvertek! Miért vettem mégis ezt? Mert az autóik jók. Szinte akármilyen modellűkről elmondhatjuk mindezt. Az nem a gyártó, és az autó hibája, hogy egyes importőrök fittyet hánynak a becsületes értékesítés szabályaira.
Tehát a K2500-modell REMEK AUTÓ.
De!!!!
Megvásárlárlásakor javaslom mindenkinek azt, hogy festékvastagságmérővel kezdje!
Aztán igazolja le az alvázszámot mindegyik biztosítónál! /a mi első autónkról, amit újonnan vettünk, l-év után derült ki hogy már e 1 szer forgalomba helyezték!!!/
A következő lépés, legyen a gyértás napjának ellenőrzése.
Tudni kell minden autóvásárlónak, hogy EUN. Belüli gyártás estében, a gyártás napja, és a forgalomba helyezés napja között nem telhet el 12 hónapnál több!
EUN. Kívüli gyártó esetében, ez az érték 18 hónap.!
Ha ezt azt, értéket nem tudja az autó, akkor nem nevezhető a jelenleg érvényben lévő magyar szabvány szerint, új autónak!
Miért fontos ez? Mert pl. nem tudjuk, hogy hol tárolták a gépet! Egy hajó gyomrában, vagy a Szaharában! Ill, később egy koccanásnál, mint nekünk! Nagyon kellemetlen, amikor mindezt a biztosító közli velünk! Azt is közli ilyenkor, hogy nem fizet, mert hamis szerződéssel szerződtünk velük! Ergo: nem új az egyébként új autó!
Ennyi.
Hibalista
- átvertek vele! tehát előítéleteim vannak!
Ide hordtam szervizbe
Mazda Dakó Cegléd.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
kecskemét kis márkaképviselet.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | K 2500 Tci | Következő autója? | K 2500 ---VALAMI KÁBSZER LESZ EZ IS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
