A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » K2500, K2700 (2000-2004)

K2500, K2700 K2700 duplafülkés 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsírpöpec rizszabáló málhásbálna

Szöveges ítélet

Nem mondom nem a legszebb (sznoboknak nem ajánlom), de szerintem ennyi pénzért (bruttó:2.7m) a legjobb. A szívó dízel motornak köszönhetően alacsony fordulaton is hatalmas nyomaték. A turbó hiánya kiküszöböli a meghibásodását. Szóval a motorról rosszat nem tudok mondani. A kormány és a szervó nagyon jól végzi a munkáját. Törpeautókat megszégyenítő helyekre, parkolókba való betoatások sora bizonyítja ezt. Persze ebben a hatalmas jól elhelyezett külső tükröknek is nagy az érdeme. Az 1,4t terhelhetőség kifogástalan (2 tonnával is nagyon rugalmas motor). Nagy teherrel vagy 100 km/h felett drasztikus fogyasztásnövekedés: 12-15 l/100
Utazóban 75-85km/h-val szoktam "döngetni" ezt imádja. Soha nem hagyott cserben. A váltó künnyű és határozott esetleg az 5. lehetett volna kicsit hosszabb.

És ennyi jó után íme a hibák:
- részemről a legkomolyabb hiba az alacsony hasmagasság a motorburkolat miatt, ezt sikerült megoldanom házilag. Egy komolyabb gödörbe belehajtottam fékezve kb. 40-nel igy a burkolat egy kiálló betonvasnak köszönhetően elakadva begyűrődött az első futóműhöz, így teljes amputációra került sor. Probléma megoldva. Megy ez!

Ezek inkább csak bosszantóak:
- a plató ugyan masszív, de akármit csinálok mindig zörög
- a jobb első ülés (pedig nem sokat lett használva) 1 éves korában teljessen szétszakadt a varratoknál műbőr volt, kicserélték gariba szövetesre, azóta semmi gond vele
- bal első ülés ugyan még kényelmes, de szét van szakadva a varratoknál (ez sajnos nem lett kicserélve szövetesre)
- hátsó dupla kerekeket csak leszerelt állapotban lehet pumpálni (ezen teljessen ki vagyok akadva, hogy nem lehetett erre gondolni, még toldalékokkal sem megoldható)
- mivel könnyű a hátulja ezért csúszós úton csak óvatossan (ilyenkor szoktam kb. 100 kg-ot dobni a plató végébe)
- hátul a padsor teljessen fapados hosszabb útat csak eszméletlenül utazva
- a fűtésbeállító tekerentyű kissé furi, sokáig nem fűt aztán meg tóólja neki
- hátul a fűtés nem a leg hatásosabb (3 vastag zokni kötelező)

Mászkáltam már Mazdával és VW-vel a mazda tök traktor a VW főlg a legúljabb már azért jobb, de az ára is.
Biztam a KIA-ban, eddig nem csalódtam nem mindig a drágább a jobb, ha valaki sznob vegyen nyugodtan mást. Viszont aki szeret kapni valamit a pénzéért és nem csk presztizst annak szívessen ajánlom. Jól használható funkcionális málhás igavonó ez a kis szekér.

Hibalista

- Tulajdonképp csak két első szilent a stabilizátorban 60.000-nél ezt mondjuk köszönhetem a rossz utakon való hasításnak. A generátorban egy szénkefe.
- 70.000-nél első fékbetét csere.
- Az idén(2007) év elején akummulátor csere. Végül is 6 éves volt, egy dízeltől ez tokyjó.
- Az alkatrészek áraira nem emlékszem, így feltehetően nem voltak drágák.

Ide hordtam szervizbe

KIA Benkovics
Gyors barátságos kiszolgálás
Az árak márkaszervízhez méltóak.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Garancián túl:
Helyi autószerelő mester.
Gyanus lett a túl olcsó szervíz, elvittem egy barátomhoz és ott pótoltuk a feltorlódott hiányosságokat.
Innentől:
Szemző autómágus mester

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 82000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia K2500, K2700 2000

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)