A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (12 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Az autó, ami nincs. Mi vezettük
Ha a Kia be akarna lépni a nagyok közé, ilyesféle autóval tenné. Kár, hogy az egész műanyag, kár, hogy csak alibiből van benne motor, kár, hogy csak tanulmány. Esetleg mégsem?
-
A hétévgaranciás koreai szlovák
Az 5+2 év garanciával az utolsó gúnyos mosoly is kelletlen grimasszá torzult a konkurencia orcáján. A cee'd (ejtsd: "szíd") ízig-vérig európai autó, ráadásul magyar főtervezővel. A legkevésbé sem izgalmas, ahogy a Kia sugallja, de első látásra igen rokonszenves.
-
KIA fasírt
Azt sem tudom, hova kapjam a fejem. Egyszerre három modellt dolgozott át a KIA, nem csoda hát, ha néha összekeverednek az ülésszámok a motorok hengerűrtartalmával.
A típus népítéleteinek átlaga: 6,3
Kia K2500, K2700 2000
Kia K2500, K2700 2000
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső