Gagyi
Szöveges ítélet
Egy Opel után és egy Volvo előtt szolgált ideiglenes cégautóként. Hamar kiderült, hogy hosszabb, autópályás utazásra genetikailag alkalmatlan: kényelmetlen a vezetőülés, rosszul pozícionált a kormány-ülés-pedál háromszög, imbolyog a futómű, és túl rövid a váltó. Az utóbbi két hátrány előnnyé változott országúton és városban: meglehetősen jól tolerálta a rossz utat (kérdés, milyen áron) és alig kellett visszakapcsolni. Ja, a visszakapcsolás: ilyen ócska váltóval az utóbbi 15 évben nem találkoztam. Az üléspozícióról még annyit, hogy annyira béna volt, hogy, ha a gázpedál szerint kényelmesre állítottam az ülést, akkor nem tudtam rendesen kinyomni a kuplungot, ha viszont a kuplung volt a viszonyítási pont, akkor fél óra után sajgott a jobb térdem. Kívánom a tervezőjének, hogy csak ilyen kocsikat vezessen. Hogy jót is mondjak: a motor hangja szép, a szélvédómosó rendesen beteríti az üveget (halló Audi, Guten Morgen), és a ködfényszóró kivételesen használható ködben (ez sem általános mindenütt).
Mindent összevetve: olyan, mintha a kínai piacról összeszedett alkatrészekből rakták volna össze. A külseje még belefér, de belül a nyolcvanas évek második felének formái és anyagai köszönnek vissza.
Hibalista
- A fényszórót lehetetlen volt rendesen beállítani, tompított mellett halálfélelmem volt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Zafira | Következő autója? | Volvo |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
