A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Cerato (2004-2007)

Cerato 1.6 LX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Átlagosból jeles

Szöveges ítélet

Na szóval, kezdjünk neki. Ez az autó olyan átlagos, hogy ezt a szót szerintem ez az autó ihlette. Semmiben sem kimagasló (talán a megbízhatóságában, mert 120 ezer km alatt soha semmikor nem hagyott cserben!, csak egyszer a fránya akku miatt de az más tészta), de mindenben jóóóó átlagos. Versenyezni nem kell vele, mert a váltó nem abszolválja a gyors váltásokat, illetve pontosabban nem is lehet vele gyorsan váltani! A teljesítménye is elég hervatag hozzá, hiába a papíron 105 Le, nem érezni, persze hamar megjegyzem ehhez 1200 kiló is társul pilóta nélkül. Itt megjegyezném, hogy mostanában 200 ezer tájékán mintha megtáltosodott volna, lehet meghallotta, hogy eladósorba fog kerülni :) . Itt ott zörög a beltér, attól függ milyen évszakot írunk épp, de ez megszokható. Egyetlen nagyon zavaró dolog volt az elején amit szintén megszoktam, az ülést lehetetlen úgy beállítani (175 centi vagyok), hogy a combom felfeküdjön rajta. Ennek az eredménye hosszabb távon a láb remegése, főleg amelyik a gázt nyomja. Mondjuk nem is ajánlom a hosszú utakat, csak ha muszáj. Rövid a váltó iszonyat pörög, autópályán tuti 9 felett eszik. Rövidpályás használat (nálunk napi 40 - 50 km) jobban fekszik neki.
A fogyasztása megint egy érdekes, az elején sem sikerült 7 alá levinni, de ahogy öregszik már 8,5 alá sem. De ami még furább, ha utánfutót húzok fél tonnával akkor is annyit eszik, mintha egyedül furikázok vele (becs szó ). A kuplungja nem tudom miből van mert egy építkezést és ki tudja hány ezer km utánfutózás után még mindig köszöni szépen jól van 200 után is!
Az alkatrész költségei sokszor a vicc kategóriát ütik, mivel a hyundai al sok közös. Az 5 ajtós változatot nyúzzuk, így elfogadható a pici csomagtartó (330 l kb), sok ülés ledöntéssel (ez a legfájobb pont nekem mert szeretem a nagy csomagtartót) . Ez is a végszó nála, egy nagyobb lesz az utód, de siralmas mert 2,5 X annyit (vagy többet :( ) kell rááldozni mint amikor ezt vettük ( 2014 kerek 1 misi volt!! ). Az olajat is csipegeti már, lehet mást kéne belerakni. De azt már megbocsájtjuk neki ennyi nyugodt km megtétele után. Szó ami szó, ez az autó bizony megérte az árát. Ha valaki erre a típusra szánja rá magát a benzinesnél ne csodálkozzon, ha durva nyers a járása, ez ilyen, 8 éve ezt hallgatjuk. Belülről sem valami halk. De mint mondtam ez átlagos autó netovábbja! A belső tér jó nagy viszont, meglepő mert olyan érdekes az autó formája, hogy kissebbnek tűnik. Az első ülést teljesen hátratolva még simán kényelmesen beférek magam mögé. Hát kb ennyi, nagyvonalakban. Ha kombi lenne alólam rohadna ki az holt biztos. Ja az alja még mindig nem rohad, igaz garázsban áll a kicsike, oldalt a hátsó kerékíveknél már van egy egy pötty mindkét oldalt, de ez legyen a legnagyobb gond.
Hú mindig eszembe jut valami, ha valakinek ilyen gépe van és hall kanyarodáskor ropogó durva hangot az ne ilyedjen meg! Szálljon ki nézzen az első lengőkarok felé és fog találni egy beszorult kavicsot, én 1,5 évig hordtam a szerelőhöz mire kiderült....

Hibalista

- Miután kikerült a baloldali stabilizátor rúd (szerencsére 5000 ft alatti összeg), azóta kb 1,5 évente csere, mindig ugyanaz... Végignéztem a javításokat de csak a kopó alkatrészek voltak cserélve, soha más nem adta meg magát!

Ide hordtam szervizbe

Olajcsere, izzócserék általában saját magam. A komolyabb dolgokat egy autószerelő barátom csinálta, aki sajnos már "nyugdíjazta" önmagát így szomorkodom, mert a környék legbecsületesebbje volt az tuti.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Skoda felicia kombi 1,9 D Következő autója? Dokker
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Cerato 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)