nem akarok belőle kiszállni!
Szöveges ítélet
Jók:A belső térben levő műanyagok jó minőségűek. Nem kopog, nyiszog, zörög, lötyög, kattog semmi, még nagyobb tempónál és rossz úton sem.
megy, mint a golyó (főleg a Dália után). nagyon oda kell figyelni, mert halk a motorja és ezért nehogy a "fölösleges" pénzemtől a szerv megszabadítson!
nemigazán kell visszakapcsolni gyorsításnál. extrém eseteke persze kivételek.
A váltó 6os manuál, könnyen, rövid, de pontos úton jár. Városban 50-nél bőven 5-ösben, de 60 körül már 6-osban is lehet vele gurulni sima úton.
az eddig autóimmal is jól tudtam centizgetni parkolásnál, de a kamerával még jobban, mások nagy örömére! :D
a fűtés, hűtés kiváló rajta (főleg, hogy automata klíma)
Negatívum: eddig csak a navigátor szikronhangjával van némi gondom! nem tud magyarul! engem annyira nem zavar, mert tanultam inglisül, amit kotyog azt bőven megértem. és a frissítése csak járó motornál lehetséges, de csak azért mert a rendszer védi az aksit és le kapcsol x idő múlva. (kb 45 percbe tellett a frissítés)
a multimédia lejátszóból hiányolom a pause gombot, de azt nagyon!
hirtelenjében ennyi!
Hibalista
- 5000km után komplett kormányszervó csere, mert egyszer csak jobbra kezdett húzni. a csere után még 3x kellett vissza menni beállítani, hogy ne húzzon félre. de csak azért, mert a szervíz (Papas) nem sokat javított még ilyet (én voltam a második ennél a tipúsnál). a kicsi kocsimon gyakorlhattak! :D 0és nagyon érzékeny a számítógépes tanításnál, nincs semmilyen jel, hogy hol a középpont! viszont ott lehettem végig a szervízben!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Logan 1.4 MPI | Következő autója? | Optima vagy Sorento |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
