minden pipa
Szöveges ítélet
Szerettem, megbízható, kívül belül csodaszép, és relatíve olcsó volt új autónak. Szerintem sokkal szebb, mint az egyel korábbi vagy a 2018 modellek. A mai napig nagyon minőségi érzést kelt az EX bőr belsője.
Az 1.4 benzint kicsit gyengének találtam, de lehet csak jobban kellett volna pörgetni. Városban araszoló dugóban megeszi a 8 litert. A 70-90 km/h tartományt szereti 6-osban, kb 5 literrel elmegy. Autópályán 130-nál 7.3 L-t eszik. 140 fölött már csak gyengén gyorsul.
Külföldre költöztünk, akartam egy autópályajáró kombi dízelt, ezért cseréltem le. De még mindig a családban van, semmi baja nincsen.
Blablabla, még 300 karakter...
Alapjáraton nagyon csöndes a benzines, tesztvezetéskor egy piros lámpánál megijedtem, hogy nem megy. Egy ideig eltartott mire megszoktam, hogy a csöndes murmogások éppen milyen fordulatszámot jelenteken. A kézi 6 sebesség jópofa volt 2012-ben, minden más autó 5 sebességes volt akkor.
Ez ilyen új modellév első széria volt, még nem adtak EX-be keréknyomásmérőt. DCT váltót meg tolatókamerát meg én nem kértem bele mert spóroltam.
Hibalista
- semmi nem romlott el rajta
Ide hordtam szervizbe
Pappas Kárpát u. Csak kötelező szerviz volt eddig, azon olyan nagyon nem lehet mit elrontani. Márkaszerviz tehát márkaszerviz áron dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Merci E 220d kombi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
