A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Cee'd (2012)

Cee'd 1,4 CVVT 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó arc

Szöveges ítélet

Eljött az a nap mikor a párommal elgondolkoztunk az autó cserén. A motivációt a család másik része, adta akik nemrég cseréltek autót. (http://nepitelet.hu/autok/kia/ceed_2012/egy_jo_valasztas/)
Az autónk lassan elérte a 10 éves kort. (http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/golf_2003/a_huseges_szolgalo..._155388/) Ez az a kor egy autónál mikor el kell dönteni vagy megmarad, vagy eladod. Mert ekkor még kap érte valamit a tulajdonos. Később már olyan alacsony lesz az ára, hogy nem éri meg eladni. Abba a szerencsés helyzetbe voltunk, hogy meg tudtuk tenni, hogy új autót veszünk. Persze semmit nem bíztunk a véletlenre és bár erős nyomásgyakorlás volt a család másik részéről a KIA irányába, újra végigjártuk a kereskedéseket. Elsősorban azért mert nekünk kisebb autó is elég lett volna. Hogy lett ebből mégis kombi? Hát így:
Szóval a golf kisebb hibákkal de, elérte a 10 évet. Kényelmes, tágas, csendes és esztétikus autó volt. Megbízhatóan tette a dolgát. Ennél lentebb nem akartam adni. Engem nem zavart a harmatgyenge motor mivel sose száguldoztam vele. Én szerettem a logikus és rendezett belsőt a minőséget sugalló unalmas formákat. Viszont nyitott voltam mindenre. Sajna az új Golf az ára miatt kiesett. Barátom a turbómotorról is lebeszélt minden áron. (autószerelő) Mivel a Volkswagen konszern átállt erre a típusú motorra csak ilyeneket tudtunk volna venni. Ez se tántorított el. Megnéztük a SEAT-ot. Hiába az új karosszéria egyszerűen semmi nem fogott meg benne. Az új LEON kívülről még talán elmenne de, azt már túl sokért adták volna. Egyben megegyeztek a Skodával. Borzasztó unalmas gyenge minőségű műanyagból összerakott műszerfal. Monokróm kijelzővel. Vissza a 80-as évekbe. A Skoda Spaceback megdöbbenésemre vállban szűk volt. Az Octávia viszont árban majdnem jó de, felszereltségben alap. A Renaultnál sokáig gondolkoztunk az új Clió Grandtourban. Külsőleg nagyon tetszett és belsőleg se volt olyan kicsi. Szép esztétikus autó kívülről belülről. Viszont az egyetlen jó motorral 1,5 dci-vel már túlléptük a 4 mill. Ezért az árért már nem tetszett annyira. Többi motorral halott volt. A Dacia jó választás egy olyan családnak, akinek új autó kell alacsony áron. A Toyota kívülről érdekes belülről igénytelen. Ennyire csúnya autó belsőt mostanában még nem láttam. Semmi harmónia. Ráadásul 5 millió körüli áron. A Fordnál a Fiesta nekem túl nőies volt a Focus pedig abban a felszereltség szinten, amit mi szerettük volna, szintén túllépet árban. A Hyundai mivel technikailag KIA nem érte meg a 15% plusz árat. Pedig a páromnak tetszett. Az Opelnél lett volna egy alap fehér kombi Astra „szenzációs” áron 4,2 mill. Még szerencse, hogy legalább klíma volt benne. Ott maradt. A Honda 1,8-as motorja tesztvezetéskor olyan dinamizmust tudott, mint a 75 lóerős Golfom. Kívülről szépnek nem mondható, inkább érdekes. Belülről a jövőt képviselő, szerintem inkább kaotikus. Bár szokható. Jazz nekem megint csak nőies. Bár tágas ötletes belsővel. Suzuki valahogy nem merült fel. Végül maradtunk a KIA-nál. Ár/felszereltség arányában egy készleten lévő KIA Ceed SW 1,4 LX Exclusive érte meg a legjobban. Hát így lett kombi. Felszereltségben : 2 DIN 6 hangszóró, ABS, ASR, AUX csatlakozó, állítható kormány , bluetooth ki hangosító, CD-rádió, centrálzár, digitális kétzónás klíma, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, ESP, fedélzeti komputer, fényszóró magasságállítás, 6 légzsák, fűthető tükör, indításgátló (immobiliser) ISOFIX, kikapcsolható légzsák , ködlámpa , középső kartámasz, manuális (6 fokozatú) sebességváltó , MP3, multi kormány, tolató radar, riasztó, több fokozatú szervokormány, színezett üveg, tempomat, ülésmagasság állítás , visszagurulás-gátló, hűthető kesztyűtartó.
Az eltelt 4 hónap alatt belaktuk és megszerettük. Persze semmi probléma vele és remélem ez így marad még évekig.

Az elmúlt 4 évben megbízhatóan tette a dolgát az autó. Két hibát produkált az egyik az utas ülés biztonsági csatja valamit rá 2 évre az ülésfűtés támlája adta meg magát. Természetesen a 7 év garancia mindenre vonatkozik ezt is díjmentesen javították.
A szervizelés költsége minden második évben magasabb.
Az első szerviz 24 000 ft volt a második 52 000 ft harmadik 27 500 ft a legutóbbi pedig 72 000 ft.
A fogyasztás 30 e kilóméter után 0.5-1 literrel csökkent.
Most nyáron városban 7.5 liter
Télen városban 8.5- 9 liter
Városon kívül 100-110 kilóméter órás sebességgel 5.2-5.7
120-150 kilóméter órás sebességgel 6.5-7.5

Hibalista

- Az utas ülés biztonsági öv csatja és a vezető ülés támla fűtése. Mindkettőt garanciába cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Jász-Plasztik Autócentrum - Nyíregyháza, Mercedes, Kia szalon és szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf V Következő autója? Sportage
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Cee'd 2012 (2013)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)