A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Cee'd (2012)

Cee'd 1.6 GDI Sportwagon EX Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A trotilpakoló...

Szöveges ítélet

Elég sok autóm volt már saját tulajdonban . Voltak Opel,Suzukik,VW-k,Peugeot-ok,Skodák stb. Időközben lett két gyerkőc is, így családi autóknak onnantól mindíg Octaviákat használtam (csomagtartó miatt főként). Egy közös volt mindegyikben,hogy benzinesek voltak egytől-egyig. Ennek elsődleges oka,hogy nem nagy távokat teszünk meg általában ,évente 2x-3x egy hosszabb út. Életem első dízele egy Peugeot lett szaladgálós autónak, utána vettem egy 2014-es 2.0crtdi Octávot. Mese volt a gép,főleg ahogyan ment.... Csak hát a részecskeszűrő nem újongott az egy-másfél km-es utakért,ahogy egyre hűvösödött az idő már kicsit nehezen melegedett a motor is.... Szeptember vége felé el is adtam. Ekkor kezdtem nézegetni a Ceed-eket,mivel munkámból kifolyólag kezem közé került nem sokkal korábban egy kombi. Az ,bár alap felszereltségű volt de mégiscsak tetszett. Nincs benne akkora hely mint a III-as Octávokban,inkább az O. II.re hajaz,de két gyerekkel ez is bőven elegendő. Csomagtér már annyira nem volt lényeg,mert a babakocsit hála már nem kellett használni. Szóval elkezdtem nézegetni a hahun a Ceedeket.....hát elég ravatal a felhozatal, mind alap 1.4-es alapfelszereltségű ja és persze vagyonért..... Volt egy-két 1.6-os, persze németből,itt már feltűnt a digit klíma is bennük. Lényeges volt részemről ,hogy garis legyen a gép! Kínomban már el kezdtem nézelődni a német hirdetési oldalakon is. Első meglepi,hogy ott még drágábbak az általam keresett gépek mint itthon... Kb. 1.5 -2 hónapnyi nézelődés telefonálgatás,átverés stb. után találtam egy feketemetál kombi 1.6 benzines Ceed-et. Szép kis fehérbőrös belsővel,ledes lámpákkal,ECO dynamics csomaggal,18-as kerekekkel(plusz téli garn. lemezfelnin),végig vez.szervizkönyves,garis(idehaza leinfóztam alv.szám alapján a Kiánál),92000-et futott stb. Igen jó árban,első lökös kicsit sérülve,máshol origi...de az nem gond. Persze németbe volt a francia határnál! Ja és persze ehte német hirdette az autót..... Azonnal felhívtuk…..ha küldünk 500euró foglalót,akkor 2-hétig megtartja az autót... Uhhhh.... Soha nem hoztam külföldről kocsit ,bár több ismerősöm is ezzel foglalkozik. Tanácsuk.... hát lehet ,hogy létezik,nem biztos ,hogy bukod a lóvét.... Erős kockázat de utaltam a pénzt! Ez volt 1 szombati napon...neci! Hétfőn felhívtuk az embert,visszaigazolta az összeget... Következő péntek este indulás ,biztonság kedvéért kinéztem útközben egy Avensist,meg egy pár Ceedet... Hát megérkezéskor nem csalt mosolyt az arcomra a full arab környék,a sok trotil pakolóval….. De írd és mond ott volt a kocsi! Igaz egy lengyel tréleres Transporterrel már minket várt,hogy kell e a kocsi,mert ha nem akkor már vitte is volna... Hm.. Autót gyorsan átnéz,az arabok hátipermetezőből fújták a belsejére a szilikont de ettől független makulátlan,kívülről telibe polírozták....te jó ég milyen szépen…kb. ahogyan a tevéket polírozták meg a kecske szarvát még odahaza! Mindegy ,ez a fehér bőrös belső gyönyörű élőben, minden működik,minden szinte kopásmentes. Kívülről kell egy polír neki,de nincs rajta egy aprócska horpi de még leverődés sem csak pár apró karc+az első lökös alja törött! Gumik jók, a 18-as kerekekkel brutál jól néz ki a gép ....Tank majdnem tele(ez meglepő)… Kipróbáltam, baszott gyenge volt....hm...kell! Jöhet az alku.... Haha… ja na az nincs, ugyanis ahmed tudja ,hogy ha nem kell az autó akkor bukod az 500-at,meg persze az útba is benne vagy kb. ennyivel,ja meg persze a lengyel már viszi is(gondolom annak engedett az árból)!Mindegy ,kell! A barátom akivel voltam megnyugtatott,hogy mivel ő heti rendszerességgel jár ki németbe kocsiért,tudja hogy ez egy nem olyan rossz vétel! Általában egy telibe fosott búvárruha szokott lenni a hibátlan makulátlannak hirdetett autó a valóságban. Továbbá örüljek ,hogy létezik a kocsi mert az 500-as elmehetett volna a levesbe is !Papírozáskor kiderült ,hogy a mi városunkban Zafar volt a menekült táborba....így meghívtak kávézni+intéztek rendszámot! Haza felé az első 200km-en irgalmatlanul gyenge volt a gép,kissé kétségbe is estem...de aztán kezdett magára találni. Osztrákban a Magyar határ előtt meg kellett tankolni,addig 150-el tempomattal 6.9-re,jött ki a fogyasztás(megjegyzem,hogy innentől igen nagy dinamika beli különbség adódott,rendesen elkezdett menni...). Magyar benzinből isten tudja miért,de autópályán 130-al 7,2-őt szokott kérni.....amúgy vegyesben 6,5 körül(mindíg telitankolásos módszerrel számolva). Kényelme megfelelő,1300km-ert egyben lehúzva (kis pihenőkkel) sem volt az az érzésem,hogy jó lenne már kiszállni egy csontkovácsnál.... Persze nem alapüléses,még elektromos deréktámasz is jutott bele. A váltó iszonyat finom,ez amúgy az autó egészére elmondható. Ahogyan az ajtók záródnak,ahogy a kapcsolók működnek,amilyen finomak a hézagok, amilyen zajtalan (recsegés,surrogás,zörgés,kattogás)az utastér az azért elgondolkodtató! Zavaró a start-stopja +hogy a távirányítóval nem lehet felhúzni az üvegeket,valamint ,hogy a tükörfűtést csak a hátsó szélvédővel együtt lehet kapcsolni! Feltűnően jól működik az esőérzékelője+a fényszenzor. A kormányfűtés fasza! A gyári hifi csak erősen átlagos,más gépek ebben azért ált. jobbak. A futómú még 18-as kerekekkel is igencsak kényelmes,főleg a 3 fokozatban állítható kormányerő rásegítéssel élvezetesen lehet vele kanyarogni. Az 1.6 motorral lehet finoman krúzolni(60-nal 6-dikban),vagy ha olyanod van elkenheted a száját is. Megpörgetve igencsak jól lép! A hangja gyönyörű! A csomagtér roló egy kissé gyengélkedett,nehezen vagy egyáltalán nem húzta vissza magát. Az első itthoni szervíznél megemlítettem a dolgot és láss csodát, gariba kicserélték!!! Nem rossz kis autó, még egy darabig megtartom……..

Hibalista

- Csomagtér roló

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Sportage
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Cee'd 2012 (2013)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)