A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Cee'd (2012)

Cee'd 1.6 GT Turbo 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

a fehér villám

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném,hogy nekem ez már a negyedik Dél-koreai új autóm.Kezdtem egy Hyundai Accentel majd következett két Kia ceed.Az első ceed egy 1.4 benzines a második már egy 1.6 benzines mondhatni egy jól felszerelt(ülésfűtés,digit klima stb.)volt.Az elsőt 3 a másodikat 4 évig hajtottam.Teljesen átlagosan használtam őket,talán csak annyi,hogy hétköznapokon elég rövid távokon használtam de nem volt benne araszolos város.Mind kettőnek egy és ugyanaz a hibája volt a stabilizátor pálca elkezdett ropogni de ezt mindig garanciában kicserélték.A másodiknál kétszer is.Ennyi az előzményekről.2013-ban mutatták be a ceed GT változatát.Mikor megláttam az elejét rögtön elkezdett bizseregni bennem vmi.Következett egy teszt vezetés ahol a márkakereskedő(Pappas)mondta,hogy nyomjan neki bátran nézzük mit tud.Hát a 200 le engem meg győzött.Egy gondom volt vele három ajtós de meg nyugtattak lehet az őt ajtósat is rendelni ugyanannyi pénzért.Irány a net,elküldtem kb. 10 kereskedőnek ugyanazt a levelet,hogy mit szeretnék milyen csomaggal és a "régi"becserélésével.Az első meglepetés ekkor ért kb.a kereskedők 2/3-a nem is tudta milyen autóról írok.Folyamatosan írták,hogy ebből a ceedből ilyen felszerelésű nem létezik.Persze bmeg mert ez egy GT.Valamelyik azt javasolta ugorjak be egy kávéra és beszélgessünk.Ja majd Budaörsről leugrok Egerbe egy kávéra.Végül három kereskedő fogta fel mit is szeretnék és korrekten válaszoltak minden kérdésemre.Sőt mind három telefonon is hívott.Mindegyik azt mondta semmi probléma lehet 5 ajtósat rendelni.Oké na akkor feldobtam a netre a régit mert elég kevésért akarták beszámítani.Gondoltam ha addig drágábban eladom míg megjön az új akkor jól járok ha nem akkor meg bukok egy kicsit.Na itt az első meglepetés másnap már elvitték az autót 250000-el többért mint amit a kereskedők ígértek.Nagy az öröm de még aznap telefont kapok,hogy bocsi de csak 3 ajtósat hoznak be.Mondom ne bsznak már ki velem,most adtam el a régit,csináljanak vmit.A Kia m6 Érdnél(akiknél az előzző két ceedet is vettem)felhívták az akkor Dél-Koreában lévő kereskedelmi igazgatót aki mondta mehet a bisznisz jön az 5 ajtós.Ez volt 2013 októberében,mondták,hogy kb. 2-3 hónap mert megvárják míg össze jön pár rendelés a gyárban.Oké legalább télen nem gyilkolom a rövid távokkal a járgányt.Na február végén már egy kicsit morci voltam,hogy sehol a gép.Írtam egy levelet a Kia Hun.-nak,hogy akkor lehetne egy kölcsön kocsival megdobni de még válaszra sem méltattak ekkor elküldtem a levelet a kereskedésnek,ők rögtön adtak egy autót(opel astra 1.6 benzin,ilyen lomha kocsiban még nem ültem).Végre márciusban át vettem a fehér színű GT-t.Első élményem,hogy bmeg megint híztam tök szűkek a recarok.A műszerfal és az egész autó belseje a régihez képest egy kategóriával jobb.Rögtön a fogyasztással kezdem:rövid távokon használom és így is 8 literrel eljárkálok.Nem úgy közlekedek,hogy padló a következő lámpáig de azért elég sűrűn oda csapok neki.A motor nagyon csendes inkább a kipufogó morog szépen ami kintről hangzik inkább.Alacsony fordulaton megjön a nyomaték és nem érzek vészes turbó lyukat.225-ös kerekek vannak benne ami a keményre hangolt futóművel együtt nem éppen a komfortos autózást segíti elő de azért nem üt be sokszor.A kormányzás feszes de nagyobb sebességnél nem érzem a kellő visszajelzést.A kanyarokba úgy megy be mint egy vonat a síneken ha pedig nagyon elkap a hév ott az ESP.Pályán simán tartja a 170-80-t viszont akkor 10 körül kapkod be.de 130-as tempónál tempómattal 7 liter.Párszor 200 fölé vittem ott sem volt nagy menet zaj és nem éreztem ingatagnak,bizonytalannak.A 6 sebességes váltó kicsit nehezebben vált mint az előző de így is pontos és gyors.A ki-beszállással van némi gond az autó alacsony volta miatt de vmit vmiért.Télen a bőr ülések ha nem kapcsolom be az ülés fűtést akkor egy kicsit nyikorognak de itt ki is merül a negatív kritika.Bárhol járok vele mindig megnézik és nem igazán hiszik el a KIA jelet az elején.Ja még valami negatív a csomagokat úgy állítottál össze,hogy a kormány fűtéshez mindenféleképpen elektromos kézifék járt.Azért lenne egy két szavam ahhoz a kreténhez aki egy ilyen kocsiba egyáltalán elektromos kéziféket tesz.Nagyon tetszik még hogy a tető kárpit fekete.Jól néz ki és nem koszolódik annyira.A rádió ami az előző modelleknél kritikán aluli volt az itt most végre olyan ami elvárható.
Szóval egy év elteltével és 10000 ezer kilométerrel a háta mögött nagyon megvagyok elégedve vele és ha a visszapillantóba meglátjátok a kétszer 4 led lámpát tudjátok a dolgotok:lehúzódni :-)

Hibalista

- Kb.két hónap után a kezembe maradt a sebváltó gombja.Telefon a szervizbe és garanciába kicserélték.

Ide hordtam szervizbe

KIA M6 ÉRD

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? ceed Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Cee'd 2012 (2013)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)