Városi szlalom bajnok. - Eladó :(
Szöveges ítélet
Autót 2008 júniusában vehettem át, mint első gépjármű ami a nevemen volt. Gyakorlatilag csak augusztus elején kezdtem el használni a kocsit, óvatosan, betartva a kezdetekkor szükséges motor kímélést. Auto már az elején nagyon imponáló volt, hogy kis motor űrtartalom ellenére egészen jól lehet vele haladni. Az 1es sebesség valóban erőtlen és rövidre sikeredett, tehát előzést inkább 2esben (és afelett) próbáljuk, ott sima ügy. Az eltelt félévben sok város és autópályán, főúton megtett kb 3000km a mérlegem. Auto sík területen 140nél 5,6-6liter között fogyaszt, ami számomra kíváló eredmény, 60nál 5ösben pedig 4alá is belehet tuszkolni, no de ennyire nyugodt vezető nem vagyok. Összességében normális vezetéssel jól fogyaszt az cee´d, viszont odalép az ember huzamosabban akkor szépen nyeli Ő is a naftát, de mindenki mérlegeljen, hogy mi a fontos neki. (külföldön autópálya 160-170et simán viszi 7,5-8körül ha jól emlékszem). Rugózás számomra megfelelő, utat nagyon jól fekszi, kátyúknál azért vadul anyázok, amikor szlalomozni kell élményt ad. Pilis szerpentínjeit is megjártam vele, élvezet volt vezetni.
Beltér:
Elég nagy termetű legény vagyok valahol 195centiméter környékén, de kényelmesen elférek és mögöttem is marad még hely, tehát hely kialakítás is nyerő. Kormány pontos, de sajnos tapintása nem jó és nekem vékony. Multifunkció fejlesztőjét pedig áldom, rengeteget használom. Műszerfal narancs megvilágítása nekem tetszik szerintem jól néz ki, bár valószínűleg MSZPnél nem lesz cégesautó emiatt. Autóban számos rekesz, könyöktámaszban pl 2 található, ahol szépen ellehet szelektálni a pakolandó kisebb holmikat. Pohártartó is kellően mély, szóval azzal sincsen probléma. Nekem ajtórekesz kicsit szűkös nagy kezem miatt, de kisebb embereknél ez sem gond.
HIFI jól szól 28as erősségig kb torzításmentesen 30felett meg süketülés és torzítás basszusnál, de 15-20között bőven hangos már a zene. Kárpit nekem nem fontos, gyors kanyarvételnél a szék sajnos nem tart meg engem kellő mértékben, de ez nem lep meg vállaim mérete miatt. :) Kesztyűtartó hűthető.
Csomagtérbe sok cucc belefér, itt is van két tároló rekesz oldalt, ahova üdítőt belehet tenni.
Külső: sztm egyszerűen szép, de tervezem kiegészíteni XR csomaggal, hogy kicsit még dobjunk rajta.Állítható a fényszoró, ami kellően erős. Eleje-hátulja tetszik, szóval negatívot nem tudok írni az autóról.
Összefoglalás:
Próbáltam objektív képet adni az autómról, remélem sikerült is. Összességében bátran merem ajánlani családi vagy első autónak egyaránt. Biztonságos, motor teljesítmény városban bőven elég, pakolható szóval egy kiváló autó. Fenntartani sem költséges. Autópályán is gond nélkül megy 170felett a városi legendák szerint. :)
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó 1037 Budapest, Szőlőkert u. 19. Kötelezőn voltam szervízbe, rendkívül kézségesek, segítőkészek voltak. Bátram lehetett kérdezni, tanácsot kérni az autóval kapcsolatban.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | - |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
