A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.4 EX limited 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép kezdés, reális valóság, de joooooó

Szöveges ítélet

Két hét alatt nem sok a tapasztalatom. De! Az EX változatnál az ajtók alsó burkolata, valamint a küszöbvédők fehérek -tragédia- koszolódik, kényes, sérülékeny. Azonnal bevontam fekete külső-öntapadó fóliával, egyedi formatervezéssel. A gyári gumiszőnyegeknek nem sok közük van az autóhoz, és még az áruk?! Az autó kezelési kézikönyvében leírtak alapján -autómata klima, audió rendszer, sebességtől függő kormányszervó (ezt meg sem említi)- sokra nem jutottam, bonyolult kezelési útmutatók. De majd a tapasztalat. Különben kényelmes, tágas - Skoda Oktávia Tourhoz képest-. Csomagtartója is megfelelő, azonban hiányolom a potkerék szintjén hinyzó tároló rekeszeket. A kesztyűtartó kicsi, ezért nem ártott volna az "anyos ülés" alá egy kihúzható tárolórekesz. Az autó dinamikus. Az előírt 2,2 bar keréknyomással kicsit pattog, le kell venni elől 2,1, hátul 2-re.
A hátramenet kapcsolása bizonytalan, "nem jelez vissza", ezért többször nem is sikerült. Megoldás erőteljes előrenyomás a semmibe. 500 km után néha egyenetlen alapjárat. A motor a gázelvételre lassan reagál, engem zavar 1-3 fokozatnál.(28 éve vezetek, kb. 500.000 km). A tűzfal ugyan hangszigetelt, de 3000-es fordulat fölött a motor igencsak zajos, a futómű zajszigetelésére sem fordítottak nagy figyelmet.
A csomagtér ajtó nem patent, jól le kell hajtani (vágni).

3000 km (közben elveszett egy folytatásom 03.19., kétszer írtam hiba üzenetet!)
-átlagfogyasztás 70-30 % -országút-város- 7 liter(a fedélzeti szerint), kiszámolva 7,4; vagy nem 53 literes a tank;
-macskaköves utat rühelem vele, még a "B" oszlopból is rezonancia hallható, a többiről nem is beszélve;
-műszerfalborítás egy helyen eltávolodott alaphelyzetéből. a baloldali szellőzőrácsnál, vissza lehet nyomogatni, de újra kijön;
- középkonzol tágulásba kezdett, a kézfék alatti kis fedél nem takarja be a nyílást, kipattant, kijött, nincs meg az igazi helye (egy átmenőcsavar biztos megoldaná)-esküszöm nem feküdtem rá-;
- a hátamenet tragédia -mondták a szervizbe, hogy erőteljesen nyomjam előre-, már kétszer tolatás közben ugrott ki a sebességből -a 408-as Moszkvicsom jut eszembe-;


Nos az utoljára felsorolt bosszúságok kicsit elgondolkodtatnak, mind ezt 3,9 millió listaárért?

6800 km. A fogyasztásom -még nem nulláztam le a fedélzetit- 6,5. Ez kezd jó lenni. A rezonanciák folytatódnak. Mostanság az enyhébb egyenetlen utakon a rádió mögül zavaró zajok jönnek. Ha a rádiópanelt erőteljesen nyomva tartom a jobb kezemmel abbahagyja, de így meg nem lehet vezetni!
Nem merem szervizbe vinni, mert hátha nekem is szétgányolják a műszerfalamat.
De azért egy kis jót is. Egyre jobban megszoktuk egymást, dinamikus, jól fekszi az utat. Sík úton városban 50 km/h-nál 5.-ben rángatás nélkül 2,8-at kortyolgat, és innét simán lehet gyorsítani is -persze ez csak próba volt-.
Ja még valami a "rossz levegő szűrő" -ez nem a belső keringetés-
(a szervizben nem tudták megmondani milyen elven működik) tökéletes. Füst, Szabadegyháza, bio-erőmű szagokat valóban megköti, ugyan valami más illat jön be a kaszniba, de nem kell lezárni a beáramló levegőt.
Lehet, hogy mégis megérte az árát, ilyen felszereléssel más hasonló kategóriák 700.000-1.000.000-val drágábbak!?

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia Tuor 1.4 Következő autója? lehet, hogy cee´d SW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)