A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.6 CRDI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szar

Szöveges ítélet

Vételkor 2 másik Kia Ceed-el hasonlítottam össze, mindkét másik 170 e körüli futással, és az állapota kora alapján nagyon jónak tünt. Kilométeróra állás majdnem 100% hogy stimmelt.

Viszonylag fiatalon került Magyarországra, ezt vételkor nem tudtam hova rakni. Késöbb a nepper aki megvette mondta, hogy oldalról az illesztések nem teljesen passzolnak, valószinüleg oldalról belementek, és pár centit benyomta a vezetöoldali ajtókat, amit nem teljesen szakszerüen raktak össze.

Itt már összeállt a kép. Nyugaton nem tudták volna gazdaságosan javítani, ezért adták Magyarországra.

A vevöm köszönhetöen az új számitógépes nyilvántartásnak, kiderítette hogy 5 magyar tulaj volt elöttem.

A Motor nagyon jól húzott, egészen kb 120-130-ig, onnét 180-ig még felkúszott csigalassúsággal. A futómüve nagyon jól fogta az utat, még rossz stabival se csuszott meg.

Rejtélyes motorhang jelentkezett 140.000km-töl, amit elöször az injektorok rovására irtak, bevizsgálás után györi szervizesek megállapították, az injektorok rosszak, felújitották, aztán rájöttek mégsem onnét jött a hang... Másik szerviz késöbb a mérési jegyzökönyvek alapján megállapította, hogy az injektorcsere nem volt feltétlen szükséges.

Másik gyanúsitott a hidrotöke a márkaszerviz szerint, persze garanciát ott sem kaptam volna hogy a cserétöl jó lesz. Na itt meguntam és eladtam egy dílernek. Anyagilag nagyot buktam rajta, de legalább túladtam egy problémahalmazon. Használtan többet nem venném meg...

Megbízhatóságban és fenntartási költségben fel sem vette a versenyt a benzines Dacia Logannal. A vezetési élményre a fordítottja igaz.

50.000 kilóméter alatt ráköltöttem 3 millió forintot, ebben benne van minden. Az eloszlás kb 1/3 üzemanyag, 1/3 értékvesztés, 1/3 karbantartás, adók stb. Katasztrófálisan sok! Ez csak a neppereknek volt jó üzlet.

Hibalista

- Stabilizátor 2x elöl 100.000km utángyártottal pótolva - Stabilizáror 2x elöl 110.000km gyárival javítva, utána nem kellet cserélni. - Kuplungtárcsa 105.000 km ára kb. 100.000 HUF beszereléssel - Hátsó féktárcsa csúszka (a nepper gányolt, csak tárcsákat cserélte eladás elött) -> emiatt 2x tárcsa +betét kb 40.000HUF - Motorháztetö nyitó bowden elszakadt: 10.000HUF - Vízcsö repedés: 10.000HUF - Futómü elállt ->emiatt 2db új Continental téligumi kukás költség 60.000HUF - Nyáron melegben a sebességmérö nem kapcsolt be mindig elsöre. - Rádióban gyenge vétel, nem is nagyon használtam, inkább USB-t. - 2x nem Indult reggel, 1x megrepedt a vízcsö és elfüstölte a motort. - Àllandóan beszürödö édeskés szagú dízelfüst. - Rejtélyes motorhang kb 140.000-töl

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Logan Következő autója? Logan
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)