A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed SW 1.6 16V EX, +el.cs.,+radar,+felni,+szemöldök, 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

SW Cee'd a legjobb választás!

Szöveges ítélet

Felszereltség és extrák :

Bőr kormány, bőr sebváltó gomb, bőr kézifék kar.
Csomagtér padló alatti tároló rekesz, csomagtér rögzítő háló.
Térképolvasó lámpa, szemüvegtartó a tetőben.
Kapaszkodó a tetőkárpiton ( 3db ).
Smink tükrök a napellenzőben világítással (vezető- és utasoldali).
Ködfényszóró elöl hátul. Állítható magasságú halogén fényszóró.
Elektromos fűtött tükör, automatikusan fényre sötétedő belső tükör.
Aszférikus baloldali külső tükör.
Elektromosan behajtható külső tükör, sötétített oldalablakok vízlepergetővel.
Automata klímaberendezés.
Három fokozatú ülésfűtés az első üléseken.
Emelhető magasságú első ülések, derék és könyöktámasszal, aktív fejtámlák az első üléseken. Hátul 3 fejtámla.
Kétrekeszes középkonzol könyöktámasszal az első üléseknél.
Középső kartámasz hátsó üléseknél.
60:40 arányban dönthető hátsó ülés.
Kormányról vezérelhető audio rendszer, RDS funkciós rádio / CD, MP3 lejátszó.
USB/AUX
Hangszóró (4db elöl hátul). Magas hangsugárzó (2db).
Fedélzeti számítógép 7 funkciós.
Utastérből nyitható üzemanyagtartály.
Elektromos ablak elöl, hátul.
Távirányítós központi zár riasztó berendezéssel.
Menet közben automatikusan záródó központi zár (kikapcsolható). Biztonsági gyermekzár.
Immobilizer.
Esőszenzor (esőérzékelős ablaktörlő). Tolatóradar. Kalaptartó. Dohányzó csomag.
12 V-os csatlakozó a közép konzolon. 12 V-os csatlakozó a csomagtartóban.
Fémhatású középkonzol a műszerfalon.
Harmadik féklámpa.
Fényezett külső tükrök és ajtókilincsek.
Hátsó ablakfűtés időkapcsolóval. Első szélvédő fűtés.
Akkumulátor őr.
Intervallum ablaktörlő.
Alacsony ablakmosófolyadék szint ellenőrző lámpa.
ISOFIX gyermekülés rögzítő
Állítható magasságú biztonsági öv, övfeszítővel.
Biztonsági öv figyelmeztető jelzés.
ABS elektronikus fékerőelosztóval (EBD)
Elektronikus menetstabilizáló, vészfék asszisztens, kipörgésgátló (ESP+BAS+TCS).
ESP kikapcsolható.
Tárcsafék (elöl, hátul).
4 irányban állítható kormánykerék.
Vezetőoldali légzsák és utasoldali légzsák ( kikapcsolható ).
Oldallégzsák és függönylégzsák.
Kia szövet szőnyeg, és gumiszőnyeg.
Szükségpótkerék.
Elektromos szervokormány.
Hűthető kesztyűtartó.
Alufelni, 205/55 R16 Michelin nyári gumi.
Lemezfelni + Kia dísztárcsa, 205/55 R16 Kléber téli gumi.
Kia oldalvédő gumi, cee'd felirattal. Küszöb spojler.

2008-2009:
Amikor autót kerestünk sok márkát megnéztünk, kipróbáltunk, ment a számolgatás stb... Hamar a KIA győzött!
Helykínálatban verhetetlen a kategóriájában. A konkurensek átlag egy millával drágábbak! Soknál még akkor is többet nyújt, nem beszélve a gariról és az assistance szolgáltatásokról. Szerviz árakat nézve sincs ellenfele. Biztosnág szempontjából egy rakás lufi van benne és 5-csillagos a töréstesztje! Ráadásul nagyon szép!
Ha már Kia, megint egy pár szalon, hol mennyi, milyen akció, szimpátia, stb... Hát itt is nagy különbségeket vettem észre, nem akarom őket túl dicsérni, nem érdekem, de a Kia Szabó klasszisokkal jobb. Persze én se jártam az összes szalonban, biztos van még több jó is, ez csak az én tapasztalatom. Itt kell megemlítenem még a Kia Zakar Ceglédet is, és a Kia Lurdyt ők is nagyon rendesek. (Kia Szabó és a Kia Lurdy szalonja azóta megszűnt.)
Maga az autó: Nagyon szeretem, nem tudok rá rosszat mondani! Talán, hogy a gyári riasztó elég egyszerű, nem árt bele még egy komolyabb! Én ezt a problémát orvosoltam már. A tolatóradar nagyon hasznos, sokszor jól jön, pedig jól tudok tolatni. A gyári sötétítés, sokat szűr nyáron, és nem kell rá engedély, a rendőr se szól érte! Tökéletesen működik benne minden! 1.6-ostól nagyon jó a 122Lóerő! 200Km/h-t mentem már vele! 10.000Km után már sokkal halkabb volt, mint új korában! Fogyasztása is csökkent! 6,9-7,1 között mozog az átlagfogyasztásom. 7.5 fölé még sose ment! Csomagtartó hatalmas.
Sokan kritizálták, (más márkások) hogy gagyi, mert nincs kárpit az ajtókon. Nekem ez külön tetszik, ez legalább nem kopik, könnyű tisztán tartani és puha szivacsszerű anyagból van. Az egész műszerfal is teljesen puha, nem szar kemény műanyag!
A szervizelése aránylag olcsónak mondható! Első szervizen minden rendben volt. A kézifék erősségen állítottak csak pluszban.
15000Km-es szerviz 30.000Ft-ba került.

Kapott egy küszöb spojlert, mert a gyári küszöb szerintem kicsit hülyén néz ki. Szeretnék még rá valami szolid lökhárító toldatokat is.
Állítólag a 205/55 R16 a tökéletes gumiméret hozzá! Úgy hallottam, hogy a 225/45 R17-es méret szétcseszi a futóművet, ha nincs kicserélve sportra!
Jó lenne, ha lehetne hozzá kapni projektoros első lámpákat, és több tuning terméket. Amik vannak hozzá, nagyon drágák.
Egy turbó benzin jó lenne a palettán!
Ár-érték aránya szerintem a legjobb! Tele extrával sem drágul meg nagyon. Megéri mindenfélével felszerelni.

Megvolt a második szerviz is, az autó még mindig tökéletesen működik. A kötelező dolgokat kellett csak kicserélni. Nagyon tetszik a szervizben, hogy oda állhatok az autó mellé, vagy úgy letudok ülni, hogy látom végig mit csinálnak rajta. Megmutatták, hogy milyen állapotban volt a légszűrő és a pollen szűrő is amikor kivették. Nagyon kedvesek és barátságosak mindig. Szerintem ezek nagyon fontosak, mert egy ismerősöm Skoda Fábiájában 58.000Km-nél derült ki, amikor elromlott és máshol javították, hogy még nem volt benne olaj cserélve, pedig papíron már háromszor cseréltek benne a szakszervizében. Ott nem engedik még látni se az autót amikor csinálják!
Az Ablaktörlő lapátok még mindig szépen törölnek.
30000Km-es szerviz 37.000Ft-ba került.

Voltunk vele négyen Csehországban kirándulni, totál megpakolva. Beleraktunk oda-vissza 1500km-t. Autópályán végig 120-130Km/h-val mentünk, és pontosan 7L lett az átlagfogyasztása! Szerintem tökéletes. Ja, és nem fájt benne a hátam.
Nagyon tetszik, hogy sokan megdicsérik az autót, és megnézik. Parkolóban már láttam amikor fényképezték. Pár ismerősömnek,akinek 6-8milliós autóik vannak, azok is meglepődtek, hogy mennyit tud ezzel a felszereltséggel az autó, és mekkora hely van benne! Egy új Ford Focusos teljesen kiakadt, drágábban vett egy 1.6-os benzinest. Az enyémhez képest, fapados és egy lomha szar szerinte az új autója. Szerintem nem igazán marad le az eggyel nagyobb kategóriától, főleg a helykínálata. Én csak ajánlani tudom mindenkinek. Fehér színben sűrűn kell mosni! Bogároldó spray nem árt ha van otthon, és szeretünk kocsit mosni!

2010:
A Cee'd révén rátaláltam egy fantasztikus közösségre! www.ceedclub.hu
Nagyon sok taggal büszkélkedhet ez a club és fórum! Miután csatlakoztam hozzájuk, nagyon sok kérdésemre megtaláltam a választ, és rengeteg tapasztalatot olvashattam a kocsikkal kapcsolatban.
Igazán jó közösség gyűlt ott össze, akik sokat tesznek a márkáért!
Próbálják ott összeszedni a szervizekről a tapasztalatokat, és a hibákra a megoldásokat! Szervizben próbálnak kedvezményeket intézni.
Minden évben rendeznek clubtalálkozót.
A clubnak hála rengeteg új barátot szereztem már, sokuk személyes jó barátommá vált! Én is próbálom minél jobban segíteni a clubot, és népszerűsíteni ezt az igazán jó, de néha lenézett márkát!
A ceedclub és a Kia Magyarország révén volt nálunk egy Faceliftes 1,6CRDi SW Cee'd majdnem fullos 1hétig. Nagyon jó kocsi, de nekem a benzinmotor jobban bejön.
Kipróbáltuk a Vengát, és az Sorentót is, a club révén.
A Román Fankia club tagjai segítségével tudtunk rendelni már kétszer is szemöldököket az első lámpákra. A így még vagányabb lett sok clubos kocsi.

Az autóval kapcsolatban:
SW-ről kiderül, hogy kb 2010-ig széria hibásan jöttek ki. Ami annyit takar, hogy a hátsó ajtó pótféklámpájánál nem tettek alá gumi szigetelést. Így a pótféklámpa ledörzsölhette a sarkainál a fényezést, ahol felületi rozsdásodás alakulhatott ki. (Azóta már orvosolták)
A miénk is így járt, sajnos. A tolató radarokról is pattogott fel a festék amit a Kia Szabónál építettek bele. Felkerestem vele a Kia Szabót, mert ott csinálnak fényezés javítást is. Az új vezetőjük elég rosszul állt ehhez a témához, nem örült nekem. Mindegy, kaptam időpontot a garanciás javításra. Amikor mentem az autóért, nagyon nem voltam megelégedve a munkájukkal, amit szóvá is tettem, de nem hatotta meg őket. Raktak tömítést a pótféklámpa alá, de a fényezés nem volt szép! (Kia Szabó 0pont)
Amikor elhoztam az autót, rá kb 10km-re leállt. Hiába indítóztam, nem indult. Hívtam az Assistance-ot. Rá kb 10percre ott volt értem az autómentő, és vitt vissza a szervizbe, ahol már vártak. (42.000km)
Ott lett hagyva a kocsi, mert már zártak így másnap tudták csak megnézni. Viszont az Assistance már hozott is egy új Skoda Octáviát, hogy haza tudjak menni. Másnap hívtak hogy az üzemanyagszint jelző jeladó tönkrement, és kifogyott a benzin azért állt le. A computer szerint még 80km-re elegendő üzemanyag volt a kocsiban, azért nem tűnt fel hogy nincs benne benzin.
Délután lehetett is menni a kocsiért, a Skodát meg csak ott kellett hagyni.
Így már megtapasztaltam az ingyenes Assistance-ot, milyen remek. Nekem nem került egy fillérembe sem ez az egész. (Assistance 10pont)

45ezres szerviz már a Kia Lurdyban volt. Minden gyorsan és rendben zajlott. A plusz új gyári garnitúra ablaktörlővel (10500Ft), pollenszűrővel, és a téli kerékcserével együtt 50.000Ft körül volt.
Azóta a club révén Németországból lett egy garnitúra gyári ablaktörlőnk tartalékba 5000Ft-ért.
A ledes helyzetjelző égőt nem szereti a kocsi. 3hetet bírt benne.
Tungsram +50-es tompított izzó 8hónap alatt kiégett.
A gyári Michelin nyári gumikat nem szeretem. Nagyon kemény, nem jó a tapadása.

Nyár végén meg lett csináltatva amit a Kia Szabó elrontott a fényezés javításánál. Plusz a lökhárítót vékonyan meghúzták egy parkolóban, és az is ki lett javíttatva. Érden csinálták és nagyon szép lett.
Jó magyar emberek nem tudnak parkolni, és mások kocsija bánja, persze betétlapot nem hagynak!
Felületi rozsdásodás azóta sem nem jelentkezett sehol!

Megvolt a 60ezres szerviz is a Lurdynál. Minden rendbe volt az autóval. 35.000Ft volt a pollenszűrő cserével együtt.
Most visszük majd az ismerősömhöz futómű ellenőrzésre is.
Átlagfogyasztás tekintetében Országút és város vegyesben:
Nyáron állandó klímával: 6,7liter.
Télen ebben is van valamikor klíma a pára miatt: 6,3-6,5liter.

75ezres szervizen mindent rendben találtak. Olcsó, gyors munka.
Kia Lurdy ismét 10pont.

90ezres szerviz: a kötelező dolgokon kívül akkumulátor csere volt, és hátsó fékbetét csere. az első fékbetétet még nem kellett cserélni. A tárcsák is nagyon jó állapotban vannak. Az autó még mindig tökéletesen működik. A műanyagok nem kopnak, az ülés továbbra is fantasztikus. Rozsdásodás továbbra sincs.
Kia Lurdy 10pont.

Az autó mára már igazi családtag lett! Nagyon szeretjük, nem bántuk meg!
Sőt életünk egyik legjobb választása volt!!!
Első hátsó toldat egyenlőre még nincs. Nagyon drágák.
Gondolkodunk egy Dectane ledes lámpában, az lehet hogy hamarosan lesz.
Elképzelhető, hogy hamarosan új felniket és nyári gumikat is fog kapni az autó, a jelenlegi felni, meg téli felni lesz.

Hibalista

- 42.000km-nél az üzemanyagszint jeladó romlott el, amit garanciában cserélek. - 58.000km-nél egyszer nem akart indulni a kocsi,csak többszöri indításra. A Kia Lurdyban egyből garanciában cserélték a gyári immobilizert. - 90.000km-nél az akkumulátor már nem volt a legmegbízhatóbb így cserélve lett. - Amúgy tökéletesen működik! Rettentő jó autó! -

Ide hordtam szervizbe

Kia Szabó volt az első két szervizig. Addig nagyon jó volt! 9pont Aztán jött a vezető váltás a cégnél, és onnantól kezdve ellenkezője lett a szerviz. Egyszerűen szörnyű, ezért messze elkerülöm őket! 0pont! Jelenleg: KIA LURDY!!! Egyszerűen hihetetlen milyen jó szerviz! Már már nem is csak szerviz. Igazából ha oda megyünk nem azt érzem hogy csak szervizbe megyünk. Árvai Gábor szervizvezető megmutatta nekünk, hogy egy szerviz más is tud lenni. Bent családias a hangulat, a szerelők jó fejek. Gabival mindenről el lehet beszélgetni, és nagyon nagy tapasztalata van mind a Kia, mind Cee'd téren! Próbálnak mindenben segíteni, és minden apró gondot elintézni, illetve orvosolni. Ők szerintem a legolcsóbb Kia szerviz. Ceedclub tagoknak akik matricával rendelkeznek, még pluszban kedvezményt is ad. Nagyon összetartó csapat jött ott össze! 2009-ben Cee'd Service Award nyertesek lettek! Maximáis 10pont

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Utólagos védelmi rablásgátló, riasztó rendszert, egy nagyon jó barátom készített az autóba. Német Csaba az illető. Soroksár és környékén szerintem sok autós, motoros és veterános ismeri a nevét. (Totálcárból Csikós is hozzá jár) Nem ismer lehetetlent, és mindig számíthatok rá. Több autót szoktunk hozzá vinni. Bármit megold ha elektronikáról van szó, de futóműtől kezdve szervóig mindent megcsinál. Maximális 10pont.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Saab 900 SE 2000turbo Következő autója? Kia, Kia, Kia...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (219 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)