A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1,4 SW LX PLUS 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

okos ember autója

Szöveges ítélet

Egy barátom „fertőzött” meg vele, a sajátja bemutatása részemre meggyőző volt. Pár hónap múltán egy nyílt napon /M6 Kft.-Difer/ ki is próbáltam ezt a típust, de a próba út nem volt igazán meggyőző. Minden patent volt egyenletesen húzott semmi extra. Ettől függetlenül becseréltem a régi „mérgezett egeret” /swift 1.3/. Kezdetekben kétségeim voltak döntésem felől mert nem igazán iparkodta a kerekeit, de ahogyan múltak a kocsi alatt a kilométerek egyre inkább előjött az ereje. 1500 km után már szépen pörgött a kicsike. Kis üröm is vegyült a vásárlásba mert ennek a szériának nem része a riasztó, hát beszereltettem a szalonban. A kocsi átvétele után pár nappal derült ki, hogy a mozgásérzékelőt kihagyták /egy szakember ellenőrizte le nekem/ és a riasztó minősége is kívánni valót hagy maga után. Az érzékelő hiányát elismerték és felajánlották pótlólag a beszerelését. Én viszont úgy gondoltam, hogy egy 1500 forintos vacakért ne bombázzák szét a műszerfalat. Ezért szakemberre bíztam a riasztó kicserélését, most már nyugodtabban alszom egy lcd mindent jelez a kocsival kapcsolatosan és van benne több rejtett védelem is /olcsóbb volt mind a szalon által beszerelt/. Ennek ellenére azt elmondhatom, hogy nagyon segítő készek voltak, helyben mindent lerendeztek nekem, a kocsi /a régi is/ papírokkal együtt, a biztosítást is korrekten elrendezték. Volt egy érdekes hiba jelenség még az elején. Mikor a telefonomat a boxba raktam és rám csörögtek előfordult, hogy a műszerfal megzakkant, a világítás le fől majd elmegy ez háromszor történt meg, megoldást senki nem talált a dologra, de azóta nem is jelentkezett a hiba. A kocsi kialakítása belül mind kívül nagyon ideális. Bár az anyag választás nem mindenhol volt szerencsés. Nagyon nehéz tisztítani a kárpit alsó világos részét! Az újlenyomat már már gusztustalanul nyomot hagy az ajtó belső fogantyúján, és ugyan ebből a gagyi kopogósból csinálták a műszerfal konzolt is. Bár a műszerfal nagy részét igényesebben szerelték a műszerfal kárpitját belehet nyomni nem kopogós műanyag. A kényelmi szintje megfelelő az ülés se kemény se puha, plusz a derék támasz az első ülésekben. A gombok érzékenyek nem kell tövig nyomni őket, az ablak törlőt 80 fölött bajos használni, mintha valami lefújná a szélvédőről, ellenben a szélvédő gyárilag vízlepergetős és az ablak törlés idő intervallumát állítani lehet! A belső hely hatalmas annyira, hogy három felnőtt ember kényelmesen elfér a hátsó ülésen, a csomagtartó tele van apró rekeszekkel a pótkeréken felül. A kormányt minden irányba dönteni lehet és ahogyan nő a sebesség úgy lesz egyre nehezebb a kormány. A hifi is jól sikerült, nem kell tuning, hogy a hétköznapi ember megtudja küldeni akár vagány dübörgésre, arról nem is beszélve, hogy a sebesség növekedésével a hangerő is automatikusan nő. 1,4-es a motor 109LE, de bizony viszi a 200km/h-át, egyszer ki kellett próbálni :) , vitte kétszázig annyi elég is volt nekem. Szerviz tapasztalatom nincs, nagyon remélem nem is lesz, mert a magyar állapotokat ismerve, kocsi márkától függetlenül szívások tömkelege az eredmény. A fogyasztása 7,6-tól 8,7-ig, a fogyasztási eredmények időjárás /fagy <-magasabb fogyasztás/ , nem hajtás függő, tehát még akkor sincs gond ha oda kell lépni, már pedig oda kell, mert kicsi a motor és pörögnie kell, hogy szépen menjen. A leírás szerint 5000-nél adja le a maximális nyomatékot az enyém nem sokkal 4000 alatt teszi. Az autó összehasonlításoknál hiányolom a Ford Focus és Mondeo összehasonlítást hasonló felszereltségű és motor választékú Cee´d-el. Summa-summarum nagyon megszerettem a járgányt. 21 éve vezetek teherautótól a sport kicsiig mindenben ültem már, ezért úgy gondolom akinek ez a sebesség és gyorsulás a magyar utakon nem felel meg, az vagy nem tud vezetni vagy fejelje meg a a Cee´d vételárát még jócskán mert neki egy 200LE-s autó sem felelne meg. A kocsit annak ajánlom aki nem tartja magát sznobnak, tojik a márka jelzésre, és semmi másra nincs szüksége, csak egy megbízható kényelmes és gyors autóra, mondjuk mindezt 7500 km után még lehet, hogy korai írnom, de írásomat még kifogom egészíteni a későbbiekben.

Hibalista

- még nem volt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1,3 Következő autója? Cee´d jobban felszerelt nagyobb motorral
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)