Méregzsák - nem, nem rosszértelemben :)
Szöveges ítélet
Frissítés 2009.04.22
Újabb 10.000 km (ö: 42.000 futott km) után sem változott a véleményem. A masina csak megy-megy és megy. Hiba, semmi, leszámítva, hogy miután software-t frissítettek az autón (megtorpanni effect :D) a fogyasztás megemelkedett és 6-6,2 l/100km között ingázott. Na, mondom, vissza a régi vezérlő kód oszt jó van me´ ez olyan gyenge mint a lepkefing. Mondja a service, hogy az nem úgy van mint ahogy azt én gondolom, hanem visszafelé, má´ nem butítunk, de nem ám (azaz soft. verziót eggyel korábbira nem írnak vissza). Úgyanis panaszkodtam, hogy érzetre az autó gyengébb is lett (nem csak az étvágya nőt). Rendben, kérdem, mi a javaslatuk, hogyan tovább? A vállvonogatáson kívül.... Na így került belé egy új, immáron szakértő barátom által készített, motorvezérlő software. A masina most teljesíti a 140 pacit és lám-lám, ha normálisan közlekedünk vele akkor 4,7-5l/100km közötti fogyasztást produkál. Nem beszélve a menetteljesítményről. Azé´ vigyorgok benne mint a tejbe´ tök!
Szóval: Keep In Accuracy!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Frissítés 2008.02.05
Lassan eltapossa a 30.000 km-t minden nemű funkcionális hiba nélkül. Vállalati autóként került a családba egy német márkájú autó is, elfogultság nélkül, nem adnám a KIA-t tíz hasonló kategóriájú német autóért. Én még életemben 1 millióval drágább(!) de beltérben szűkebb és puritánabb autóban nem ültem. Ugyancsak diesel de kerti traktornak is megfelelne a hangját illetően, szóval borzalmas. Őszintén mondhatom, hogy hétvégenként mikor elviszem a KIA-t mosatni (mert az az én reszortom :) ) felüdülés és boldogság vezetni. Egyszóval, igen jó kis gépet csináltak, minden elismerésem!
----------------------------------------------------
Egy éven át keresgéltünk, új autó után kutatva. Kipróbáltunk párommal több márkát is de nem találtunk olyan autót ami a zsebünknek és igényeinknek is megfelelne. Időközben megjelent a KIA új autója a CEE´D. Hogy szerelem első látásra, vagy csak egy ésszerű döntés volt?? Mai napig sem tudom, de tény, hogy nagyon elégedettek vagyunk vele. Jó motor, erős és csendes. Nem értem előttem szólót, hogy miért nem húz egyesben és ketteseben?? Az enyém - lehet, hogy egyedi :) - de kettesbe 70-ig elpörög úgy, hogy a motor nem akar kiesni a helyéről. 100-ról 160-ra ötödikben meglepően hamar felgyorsul. Na de izlések és pofonok. A belsőről pedig ,nem túl sok kárpíttal és kromozott kilincsel ellátott márkát találni a piacon ebben az árrésben. Bár lehet, hogy tévedek. A futómű nagyon jó, kicsit kemény talán ezekre az utakra, de autópályán mintha sínen húznák.
Negatívum: butaság de tény, a kormányon található vezérlő gombok műanyag körburkolata szépen recseg. :(
Nekem így is megfelel, egye fene!
Hibalista
- Egyedüli német alkatrész(?), a SIEMENS mp3 lejátszó makacskodott, csere és hoppá minnyá jó :).
- Azonk kívül semmi... Azaz olvastam egy ítéletben, hogy megtorpan az autó (rángat 1700-2000 rpm), nekem is, de jó hír, van új vezérlő soft. és hamarosan lecserélik a régivel. Egye fene ...
-
- - Lecserélték, meg is ette a fene, jó nagy étvággyal ;)
Ide hordtam szervizbe
Teljesen mind1, időközben megszűntek működni.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 309 | Következő autója? | KIA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
