A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.6 sw crdi ex +ecs plusz +tetoablak 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Meglepi, de nem a kindertol :)

Szöveges ítélet

update 2012.majus 1. - 150.000 km - fek, fektarcsak, szurok, a szokasos szervizlista, 2 szelvedocsere kavics miatt cascora, semmi meglepo. azert a szervizeknel 100 ezer kilometer folott mindig nagy levegot kellett venni. 100 es 200 ezer forint kozott mozog 1 szerviz. a kiszolgalas ennek ellenere, korrekt es a munka minosege is rendben van. Mostanaban sokat all az auto, ezt a szervizben is megjegyeztek. sokat vagyok kulfoldon ez van. neha 1-2 honapot is. ennek ellenere ha beulok, indul es elvisz A-B.
mai napig batran ajanlom barkinek. a hitel is lassan kifut alola, igy nemsokara tehermentes lesz. gondolkozom hogy lecserelem, csak eppen semmi ertelme. egy nagyszeru auto, ha ujat venne az ember lehet, hogy lenne benne egy-ket uj elektronikai kutyu, de most semmi szukseg ra. egyenlore megtartom. racionalis dontes, tenyleg felesleges jobb auto. Az auto meretei fantasztikusak, az elmult idok soran tobbszor voltuk sielni 4 fovel cuccokkal,nem mondom hogy kenyelem volt, de senki nem panaszkodott es a tetore semmit nem tettunk. a biciklit is csak bedobom hatra, es mar megyek is.

aki racionalis autovasarlasi dontest akar hozni az ne riadjon vissza a sokat futott peldanytol. 150 ezer kilometer ebben az autoban semmi. a szervizkonyvre es a szervizszamlakra figyelni kell, konnyu ezen sporolni, de nem eri meg. 100 ezer kilometer utan konnyen elhagyjak az emberek a szervizszamlakat, mivel itt mar komolyabb osszegekrol van szo. csak olyantol vegyenek ahol minden dokumentum rendelkezesre all, es a szervizekben lekerheto a cserelt alkatreszek listaja vagy a szamlamasolatok.

Sokat dolgozom, es megengedhetnek magamnak egy teljesen masik arcimkeju autot, de oszinten mint a fenti sorokbol is kitunik nagyon szeretem ezt az autot. oszinten ajanlom barkinek aki ezeket a sorokat olvassa.



Update 2009.12.18 - 84.000 km, semmi hiba, csak gurul az auto gond nelkul. ranyitottak az ajtot spanyolorszagban, a szivem majd megszakadt, de vegul gyonyoruen kijavitottak. Tudom ajanlani az allianz csereauto biztositast, meg egyebkent az egesz allianzt, korrektek nagyon. Egyenlore a vetkes fel nem fizetett, szo nelkul felajanlottak hogy ha kell fizetik a hazautat, es az autot traileren hazahuzzak, illetve hogy ne aggodjak cascora megcsinaljak, es behajtjak a vetkes felen. kb 6 honapja huzodik, de az auto gurul. hal istennek csunyan nezett ki de labon hazajott. Egy aprosag volt meg, osszel valoszinu egy level beragadt a huto moge, es megzavarta teljesen a kulso homersekletmerot, erdekes hiba, de mondjuk ha nem aramlik a levego, akkor megertem miert mutat a homero 10 fok helyett 40 fokot. Ami meg pozitiv hogy az elozo peugeot-ba szinte havonta kellett izzot cserelni, ebben meg en nem csereltem.

Egy kis intermezzo a hazai biztositasi piacrol, az auto cascos, telefonos egyeztetes utan megerkezem a karfelvetelre, ahol egy ember oda setal hozzam kerdezi hogy karfelvetelre jottem-e, mondom igen. erre o hogy a karfelvevo, es hogy beul es mehetunk karfelvetelre. gyanus de elindulunk, erre az autoban elkezd telefonalni hogy mindenfel andrisoknak meg belaknak, hogy erkezunk. tobbszor rakerdez hogy hol fogom csinaltatni az autot, mondom a pappas-nal, csorog a konnye eloszor nevet hogy az nagyon draga. o olyat tud hogy nem kell onresz es egy het alatt kesz van. mondon neki, hogy nem erdekel akkor is pappas-nal lesz...izzad..erre hogy menjunk ki valami budapesti kulvarosba es beszeljunk XY-nal, majd o elmondja nekem hogy hogy lesz. (az ember-t az Allianz hivatalos karfelvevo telephelyen belul talaltam) erre visszafordulok, es kozlom hogy en megyek vissza, o meg kiszallhat, de ez nem erdekel. hienak mindenhol..

Egyebkent a Pappas szepen megcsinalta az autot 3 het kellett hozza. 1.5 millio forintos szamla, ebbol 10 % onresz. viszont semmi baja, mint az uj. mar latom elore ha egyszer eladom, jonnek majd a festekmeros okosemberek, hogy ez az auto gallyra volt torve, meg stb. mindegy lehet nem adom el. szeretem.


A Fogyasztas leesett 5.9 literre, meg klimaval is, es teligumi mellett sem valtozott. Nem igazan nezem, csak erdekessek keppen. igazan hogy 6.5 vagy 5.9 nekem mindketto nagyon elfogadhato. aztan van a vesszo utani tizedek alapjan alkot velemenyt, annak annyit hogy 5 l is el lehet jarni az autoval. sok sikert, en igy szeretem.

ESP-rol - sokat jarok hegyekbe, es volt szerencsem megtapasztalni az ESP - fantasztikus, havas hegyi utakon ESP van, 40-50 km oraval lehet a szerpentineken kanyarokat venni. Senkit nem biztatok hogy utanozzom, en is olyan helyen probaltam, ahol ha megcsuszik akkor sem lett volna nagy baj. mindenesetre hihetelenul stabil meg csuszos uton is, szinte lehetetlen lecsusztatni az autot az utrol. Amikor kikapcsoltam es nelkule vezettem, egybol erzi az ember a kulonbseget, ahogy az auto kereke elporog sokkat instabilabb lesz. turja az orrat a kanyarban, aztan meg huzza a farat utanna. Aki vasarolni akar es sokat megy nagyon javaslom, nem mondom hogy nem lehet nelkule elni, de ha donteni kene szinezett uveg vagy ESP kozott javaslom az ESP!

Zorges, Zajok - sokan kritizaljak a muanyagokat, lehet szerencses vagyok, de nekem szerencsere semmi nem zorog egyenlore. nagyon egyben van az auto. Gratula a gyarnak, mert az osszeszereles minosege nagyon jo!

Osszesegeben annyira elegedettek vagyunk, hogy a paromnak is KIA-t vettunk. tobb tipust tanulmanyoztunk es vegul a honda jazz es a KIa pro ceed maradt. ez a ketto tetszett meg. miutan kiertekeltuk, maradt a kia ceed, nem mondom hogy meterekkel, de veri a Jazz meg akkor is nem teljesen ugyanaz a kategoria. sokat nyomott a latba a kereskedesek hozzaallasa, a hondanal sokkal kevesbe keszek kedvezmenyekre, flexibilitasra, valahogy ugy ereztem hogy nem kell a vevo. nem akarok altalanositani nekem volt csak ez a tapasztalatom. A kia kereskedoknel vegul ujra a pappas-nal vasaroltuk, vegig nagyon korrektek es flexibilisek voltak. ugyfelorientaciobol es flexibilitasbol is 10 pont. tudom oket javasolni.

Azt hiszem tobbet nem kell hozzatenni ha az ember meg egyszer majdnem 4 milliot kolt autora es ugyanarra a tipusra jut, ez a teny magaert beszel.

Update 2008.09.09 - huszezres szerviz es utan semmi. kozben 8000 km-nel volt egy generator csere, otthagyott az uton, persze nem a legjobbkor. Lehet kia betegseg, hugom kia kisbuszaba szinten generator csere volt 10 ezernel. azota semmi gond. Szeretem, meg ennek ellenere is, fogyasztas nagyon alacsony, 6-6,5 liter kozott. az auto kenyelmes es nagyon csendes belulrol. nem akarom tul magasztolni, mindenki menjen es probalja ki, aki nem hiszi. egyenlore megerte az arat!

soha nem akartam kiat venni, igy kezdodik ez mindenkinel, de nyitott szemmel neztem az uj autokat. Sokat autozom, eves szinten 50-60 e km-t. csak uj autokkal, es 90 % kulfoldon, tehat ha lejar az assistance cserelem az autot. nem szeretnek a nemet autopalyan ejszakazni telen segitseg nelkul.

A mivel idom sem sok van, de az elozo kis peugeot 206 sw mar kiszolgalt, 2 ev alatt beleszaladt 120 e km, igy uj es nagyobb kombi utan kellett nezni 5-6 millio kozott, mivel hogy sokat utazom igy csak jol felszerelt auto johetett szamitasba. peugeot 207 sw tul draga, 307 sw megdragabb, renault senki ne vegyen, csak ismerosi koromben 3db 1.9 dci lett motorcseres ebbol 2 epp a gari lejarta utan. A ford C-max tul kicsi, a focus jo, de jellegtelen auto. es ekkor lattam meg a KIA ceed-t amire tesztek pozitiv tapasztalatai hivtak fel a figyelmem. Epp egy ut kozben, svajcban beugrottam egy kia szalonba, megneztem, tetszett. kiprobalni ugyan nem volt ido, de egyik autoerto ismerosom elment otthon kiprobalni, nagyon tetszett neki. szoval kis alkudozas telefonon meg emailen extrakon meg THM-n, utanna megrendeles. 3 honap varakozas. Bort nem rendeltem, mert amennyi cuccot viszek, egyszer ugy is kiszakadna, automata valtot lattam svajcba, meg a helyi kereskedo sem ajanlotta hegyes helyekre. Vegul is egy korrektul felszerelt 5.5 millios listaaru auto sikerult, mars red szinben.

Jora szamitotttam de amit kaptam az meg engem is meglepett, oriasi az auto belulrol. es kivulrol eloben sokkal jobban nez ki mint a kepeken, es eddig meg mindenki megnezte, persze csodalkozott rajta hogy ez KIA. belulrol pedig abszulult nyugati auto. kulturalt, rendezett belter, minden a helyen van, minden mukodik. A napfenyteto draga, de javaslom mindenkinek, nagyon nagy erzes es nem kell halalra klimazni az autot, 120-130 autopalyan meg elviselheto a szelzaj, 170 mar nagyon futyul, ott javaslom becsukni. :) Csak a radio kormanyvezerlojet nem tudom megszokni meg, a peugeotnak jobb volt a kormyany mogott, itt a kormanyon van. elso 700 km kimeltem, azota nincs tojas a labam alatt, a kocsi 3 hetes 5000km van benne. eddig semmi hiba, nincs zorges, de ilyenre nem is vagyok erzekeny, bekapcsolom a zenet es kesz. a csomagter oriasi a tarolo rekeszek alatta nagyon hasznosak. az hatso reszbe befer 2 montain bike anelkul hogy a kereket kivegyem belole illetve a hozza tartozo felszereles. nagyon korrekt nagy belteru auto. az utfekvese a hegyes utakon kivallo, ott ahol az elozo autoimnak mar sirt a kereke, meg fekszi az utat. a motor furge es nyomatekos, hegyi szerpentineken is 2esben konnyen megy fel, es itt nem a kekesi lejtorol beszelek, komoly svajci es ausztriai emelkedok, ahol meg a Nissan Terrano II-em is vissza kellett tenni egyesbe. Szerviztapasztalatom meg nincs, magyarorszagon a pappas ajalotta magat, meglatjuk. a peugeotnal a peugeot fabianhoz jartam, nem olcsok de magas szinvonalon dolgoznak, magas a merce.

osszesegeben egyik nagyon jo ismerosom aki vad opel es VW parti mondta ki az iteletet, szerinte ez egy nagyon jo auto, neki is ilyen kell, mert ennyi penzert a legkorrektebb ar ertek arany a piacon!

2007.05.26 - 1honap alatt beleugrott 8000 km, idaig semmi gond, megbizhato nagy auto, 3 fo es ket bicikli (nem vettem ki a kereket ;-) ) kenyelmesen elfer, es volt szerencsem a sajat hatso ulesem is kiprobalni. iszonyatosan nagy hely van. ez mindenkeppen pozitiv. kis negativum a parkolas, eleg rossz a hatra latas, raadasul nekem vonohorog is van. a kozepso es oldalso tukrok, ket kulonbozo kepet adnak a tavolsagrol, ezekre savvaltasoknal is figyelni kell. A tankolasnal a tank elmeletileg 50 liter ha villog a lampa, de ha kitartoan csorogtatunk 58-60 liter is belecsorog. ez jo hir, mert hosszu uton nem kell tankolgatni, csak a csorgatas resze igenyel nemi kitartast. ( 20 ezer forint egy tankolas, szivem szakad meg kiadni, de ezzel 950 km mentem el ) az audio rendszer egesz korrekt, megszerettem, viszont a kormany jobboldalan a kezelogombok nem allnak meg mindig kezre. A tempomat egyszer megorult, nem akarta eltarolni a sebesseget. "ujra kellett inditani", sok az elektronika. :)Napfenyteto fantasztikus, 130ig nyitva lehet hagyni palyan is, javaslom mindenkinek. Ablaktorlo ha spriccelunk csikot huz, ezt szokni kell. de gyorsan leszarad. az automata klima hobortos, de meg lehet szokni, kell egy kis ido mire belovi a homersekletet, jobb lenrol felfele lassan szabalyozni. egyenlore ennyi. hatso hely konnye es jol varialhato, de ha lehajtom a hatso ulest, az elso csak limitek kozott lehet hatratolni. ez 180 cm-ig rendben, talan egy kosarlabda centernek mar gondot okozhat, de ez gondolom minden hasonlo rendszernel igy van. az ulesmagassag szerintem magas alaphelyzetbe, en viszonylag elol ulok, es ha lehetne meg engednem lejjebb az ulest. de nem lehet mar tul kritukus vagyok. az ulesek kemenyek, de hosszu tavon ez kifejezetten elonyos, nem faradok , es tempomattal konnyen lehet a hosszu tavokat is abszorvalni. az ajtok oldalvetelme sem 100 %, vannak oldalvedo csikok, de ezek nem az auto legszelessebb pontjara valok, tehat ajto-festek leveres ellen nem ved. ez sajnos nem csak a kia, de szinte az osszes uj autora igaz, sajnos. addig is marad a koromlakkal festegetes ha leverodik a festek. nekem meg fent van egyenlore. Osszessegeben mindenkinek javaslom, nagyon jo vetel mindezek ellenere is, garantaltan megszereti az ember. Jo erzes az 150.000 km garancia, szivesen autozik igy az ember. meg egy pozitivum, nekem piros szinu, sokan megnezik, nem hagyomanyos a forma eddig mindenki szepnek talalta.


Hibalista

- a fenyre sotetedo tukor kabelet elfelejtettek bedugni a gyarba, gumik kicsipkedese a csomagtartobol, a leveheto vonohorgot nem sikerult levenni. Generator csere az elso par honapban. - - tukrot lerugta valamelyik ittas fiatal, 150 ezer forint a csere, tudom lehet olcsobban is de cascora csinaltattam.

Ide hordtam szervizbe

KIA Pappas - korrekt szerviz, nem tudom hogy a legolcsobb-e de tenyleg jol dolgoznak, korrektul kommunikalnak. Egy dolog ami szurja a szemem az aprosagok elhanyagsagolasa. Az auto egy parkolo auto mellett halad kb 20 km amikor ranyitottak az ajot. a fel oldala oda lett neki. na most a fenyezo szakit gyonyoru munkat vegzet, ki veve 1 elemet ahol kb meg 3 karcolast le kellett volna fujni. na azt mar elfelejtette. ezt en szakmai hanyagsagnak veszem, nem a szerviz hibaja. viszont a gumikat amiket ugyan megigertek hogy lecserelik de megis elfelejtettek az mar az. mindegy utolag megneztem, nem fizettem erte. Aprosagok, de megis bosszant. Egyebkent a garancias szerviz reszre nem lehet panasz, veluk nem volt semmi affér eddig. korrektek, de nem a leggyorsabb. mondjuk jo munkahoz ido kell, ez rajuk igaz. es nem is a legolcsobb, de innen is visszautalnek a jo munkahoz.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

KIA Cegled - nagyon olcsok, gyorsak es korrektek. Csak a sima garancias szervizzel van tapasztalat, korrektek, rugalmasak. UGyfelorientaltak! Peldas kiszolgalas! Gratulalok nekik!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 155000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 206 sw 1.4 HDI / Nissan terrano II / renault 19 Következő autója? konnyen lehet kia, ha az ar / ertek szempontokban tovabbra is elen marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)