A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1,6 EX SW 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Hétköznapnak indult, álommá vált...

Szöveges ítélet

Elfogultság nélkül, nem lehet egy autóról írni. Ha egy autó szerethető, akkor ezt imádom…
Nem terveztünk autócserét. 2007-ben a feleségem látta meg ezt a modellt. Én magam, akkor egy balesetből kifolyólag ágyhoz voltam kötve. Csak itt a Neten tudtam tájékozódni. Amit olvastam a CEED-ről az csak jó volt. Már-már hihetetlen.

Az objektvitásom nyomai: nem sok van… Astra-ból ültem át ebbe a kocsiba. Ég és föld. És most ne gondolja senki, hogy egy lelakott régi jármű tompul el bennem egy új, egy csillogó darab fényében. Pályafutásom alatt több gyártó, több modelljét volt szerencsém hosszabb vagy rövidebb ideig használni. Alkalmanként, egy-egy prémium modell is becsúszott.
Az utolsók: időrendi sorrendben: VW Polo, Nissan Almera, Opel Asra. Az utóbbit 7 évig használtuk. A Nissan volt az etalon. (erről később)

Megrendelés: a kereskedőt nem minősíteném, mind a megrendelés, mind az átvétel kissé kalandos volt.

Hazaút: Szerencsére ismerős úton hoztam haza a gépet. Így a sok akusztikus visszajelzés nem zavart meg annyira ;) Volt mivel bíbelődnöm. De azonnal körülvett és szolgált. Vagy csak tette a dolgát?

Használatban: Náluk fontos, hogy a kocsi „családi legyen”. Kell a csomagtartó, kell a tisztíthatóság, a gyermek rezisztencia. Vegyesen használom hosszú utakon és sok rövid városi periódusokban. Gyakorlatilag minden nap megy.
Ebben a darabban van még tetőablak, elektromos csomag, és gyári navigáció+a „másik+ rádió. A tetőablak az szubjektívum , az elektromos csomag az praktikum, a rádió a navival egy olyan luxus, amit az esztétika és nem az értelem vezérelt. Így lett olyan, amilyennek mi szerettük volna.
Egy német autóból átülve a fék volt az első, ami kifogott rajtam, mert igen pontos, igen jól adagolható, de harap. Többször is jól jött az öv védelme. A kormány jól kezelhető, könnyű megtalálni az optimális pozíciót. Precíz. Kilátás tekintetében sem lehet panaszom. Nekem a tolatás nem okoz gondot. Valóban szűk a hátralátás, de láttunk már ilyet. A tükrök eltalált méretűek, szerintem kicsi holttérrel. A motorról nincs más csak az hogy halk, erős, de remélem tényleg fokozatosan beáll a fogyasztása. Váltóról én csak jót… Nekem tetszik.
Ülések valóban, a látszat csal. Első ránézésre nem tűnnek kényelmesnek, de használat közben beváltak. Külön köszönöm az ülésfűtést, parádés. Szellőzés és a klíma tekintetében is csak jót tudok leírni. Teszi a dolgát. Nem tudom, hogy miként, de huzatmentesen, csendben és gyorsan. Kontra OPEL hangos, és csak az arcomba nyomta a levegőt, vagy a lábunk sült meg, miközben hátul semmi. Audio remekül használható. Intuitív. Végre van olyan hely ahol én is hallgathatok zenét, rádiót. Ez is a vesztem, lassan beleköltöznék, mert megnyugtat. (szólok a kollégáknak, hogy napközben is szeretnék zenét hallgatni).
Csomagtér: remekül variálható –persze kombi a lelkem, de az ülés könnyedén dönthető, és az ami addig nagy volt, az hatalmas lesz. Megjegyzem az előző autóm sem volt rossz, de ebben az ülés is olajozottan dönthető előre. Úttartás kifogástalan, a kátyúk valóban nem tesznek jót sem az autónak, sem a komfortnak, de majd elköltözöm ebből a városból  Térérzet és a valós belső tér: tényleg kényelmes, elférek magam mögött is. Jót tesz a kétszínű beltér is.

Hátrányok: Ebben a felszereltségben nem a legolcsóbb, de a legtöbbet adja. A NAVI nem a legjobb Magyarországon. Talán fejlesztik. És egy olyan szubjektív hátrány a végére, ami lehet, hogy csak engem zavar. Megnéznek. Megállnak és érdeklődnek… Én egy egyszerű polgári autót szerettem volna. De nem azt kaptam. Talán, ha több fut majd ebből a modellből, akkor beleolvadok az aszfaltba.

Ha lesz negatív tapasztalat, azt is megírom.

Hibalista

- Még semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Nem járt sehol:)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Astra Következő autója? Most vettem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)