Gyárihibás szemét
Szöveges ítélet
Sajnos a rossz dolgokkal kell,hogy kezdjem mert amit nyújtott az autó számomra azt már régen tönkretette a sok szervízbejárás.Megvásárlás után a 2-dik napon a CD-s rádió elhallgatott amit csak a biztosítéka ki és visszatételével lehetett újraindítani.Kiderítették csakhamar,hogy körlevél van kiadva arról,hogy bizonyos járművekbe a rossz szoftverrel ellátott rádió került.Közölték velem a szervízbe,hogy ki kell szedni a rádiót a sorszáma lefényképezéséhez majd ha érkezik egy új akkor ismét szét kell szedni.Hát sajnálattal állapítottam meg,hogy a hozzá tartozó speciális szerszám,mely leginkább egy feszítővashoz hasonlít(1 hetet vártunk az érkezésére) szó szerint úgy tépik ki vele a műszerfalat a helyéről.Megtörtént a fényképezés.Mondták,hogy max. 2 munkanap és itt az új amit majd hasonló megoldással beépítenek.Majdnem egy hónap telt el azóta és a mai napig mindenki másra mutogat mert nincs rádió,helyette van egy borzasztóan zörgő autóm amire a garancia ugyebár nem terjed ki.Ugyanúgy zörög a jó magyar utakon mint a kormány hátsó felén a gagyi műanyag.Nem értem,hogy lehet ilyen anyagot felhasználni egy ilyen jól megtervezett autónál.Igen,Jól halljátok.Összességében egy jó autónak tartanám hiszen azért is vettem meg.Ezt a véleményt már csak egy dolog miatt változtatom meg.Egy hetes korában arra lettem figyelmes,hogy a kormány balra mozgatáskor csapágy hangjára emlékeztető kotyogó hangot hallat.
Első szerviz ahol jártam azt mondta nem tudják mi lehet,figyelgessem.:)))Hát ettől nem fog megjavulni alapon mentem másik szakszervízbe ahol megállapították,hogy kormányműcsere.Hozzáteszem itt nagyon korrekten is állnak az emberhez.A baj már megint ott kezdődik,hogy le kellett raknom az autót csak azért és szerencsére csak egy napra,hogy szétszedjék és lefényképezzék megint a hibás alkatrészt.Hozzáteszem,hogy szétszedés előtt harmadik szakszervíznek is megmutattam a problémát.Szerintük minden a legnagyobb rendben.Hát ennyit a szakszervízek szakértelméről.Most Úgy érzem,hogy az én 3.2 milliós kocsimon kísérletezgetnek.A lefényképezés pedíg nagyon dicséretes mert a KIA most odafigyel állítólag az autók hibáira.Hát nem kísérletezés ez egy még be nem vált autóval?Semmi baj.Lerendelték nekem az új kormányoszlopot amiből állítólag 1 db.van az országban és ennek az érkezése is kettő munkanap volt állítólag.Már egy hét eltelt.Se kormányoszlop se rádió.Hát ennyit a KIA CEED autóról mely biztosan sokak örömére szolgál majd.Ha így érkeznek a pótalkatrészek,mindenkit megnyugtatok,hogy a hét év garancia annyit se ér mint máshol egy.Picanto tulajdonos voltam előtte.80000 km-nél meghalt az autó motorikusan nem győztem szervízbe hordani.Hát ez a tipust se sikerült jobban legyártaniuk.Csalódtam benne pedig összességében egy nagyon jó autónak tartottam.Hogy túlságosan senkit se befolyásoljak:EZ CSAK A VÉLETLEN MŰVE,hogy egy ilyen szinten gyárihibás autó kikerült a kereskedelembe.Még egy percet se élvezhettem csak a szervízeket járom vele 3 hete.Hogy mikor kerül az autóm végre olyan állapotba ahogy át kellett volna nekem azt adniuk Újkorában?Erre gondolni se merek.Most már egy hónap távlatából elmondhatom,hogy a szétszedésektől úgy zörög az autó mint ha vendégmunkások rakták volna össze valahol a messzi Koreában.Úgy tűnik a "Meglepetés erje" számomra ezt tartogatta.Most pedig szégyellem az autóm a rokonaim és ismerőseim előtt mert ugye ők megmondták hogy vegyek más bevált márkát.Hát ennyit az autóról és magáról a KIA-ról.Semmit se érnek.
Hibalista
- Kormánymű és CD-s rádió.Kicserélni pedig igen hosszadalmas folyamat.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Kia Picantó | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
