A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.6 CRDI EX E.cs. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete Villám

Szöveges ítélet

a mese- hol volt, hol nem volt, má´ megin´ autót kell venni...

hát ez egyszerű, csapból is autós hirdetés folyik (ráadásul feleségnek -muszályból- 1nap alatt sikerült.hja ugy könnyü, ez jó lesz, s még szerencséje is van,meg jó szeme).

ám magam miért kell nézzek mindent- csak nem félek késöbb tükörben marhát látni, h kiadok egy v*lag pénzt s nem megy-nem kényelmes- nem takarékos- nem megbízható autót voltam képes megvenni ott ahol ráadásul még madárnak is néznek????????

na miután a szempontok megvoltak gyenge 1-2 év nézegetés eltelt (szerencsére volt idö), s hazudnék , ha azt mondanám nem találtam tetszetös autót(kat). de valahogy nem voltak az igaziak: 1-2 hiányosság mindig felmerült, v mire kívánság szerintire varázsolták az autó (értsd+1milla) , nem volt "kedvem" annyi lét varázsolni rá.
folytatódott a 7végi autosmüsorok nézegetese, ujságos se járt rosszul velem. tesztvezetés is volt elég... és akkor!!!!
jottek az elsö hírek a ceed-röl. kissé csodálkoztam az ujságírok egységesen jo véleményen, es semmi fikázás -ez már-már majdhogynem gyanus.

magamon szintén csodálkoztam, h élőben még egyet se láttam , s már befészkelte a kisördög magát, h ez lesz Az.

itt egy kicsit közepébe vágva jelentem ki:
az auto élményszerű es biztonságos vezethetösége döntött.
az összes többi csak hab a tortán.

elugrottam kereskedőhöz kiprobálni nem csak mese-e az egész a hab meg máshol van.
nem mese. igaz egy alapkivitel fogadott(szószerintiben nincs is olyan, mert eleve kielégítő lehet), de addigra már atnéztem a papír szerinti adatokat es felszereltségi listát is, ahol már körvonalazodott a konkrét. az eladó srác persze tudott másnapra egy tisztességesen felszerelt EXet mutatni (nem szerettem volna olyat látni, mint amikor a laccettibe börkormányt raknak-mintha valaha volt trabim kormányra rakták volna :)itt emlitem, h a Chevy proba alatt halálfélelmem lett ahogy a mecsekrol eresztettem le, azt kormányt forditom kocsi meg még javában előre, kaszni meg billen,a megane is billen..-a pécsi kias origonál is jártam,de ott nem értették hogy én akarok egy autot, ott az volt a fontos ők mit akarnak,6-8 konkrét kérdésemre szép 6-8 értelmezhetettlen mellébeszélős válasz sok lett,ettől még más értheti ezt a jo szoclista beszédet, én nem, nem is akarom.).
ja es diesel lett. elsö diesel autom. az 1.6-os benzinessel (122LE) is kieggyeztem volna (-400k es a kamatok)- érdekes, h a korábban probált konkurensek 1.6-os (102, 105, 115 LE )benzinesei mennyire nem lenduletesek, mennek persze mennek, de nagyon hianyzik az picurka gyorsitási feeling , ami legalábbis az uléshez nyom, mégha nem is paszíroz), de minö véletlen épp utban volt AZ a kocsi és más hasonló se, csak 2honappal késöbbre. nosza ha hosszu érlelés után végre eldölt a dolog nem szivesen vártam volna még a beigért 10napnál 1nappal se többet rá-meg lehet érteni-én értem.

az átvétel és az összes ügyintézés a pécsi pappas-nál teljesen kielégítő es baráti volt (Kivéve a bizt. broker 1 f*sz -harmadszorra lettek csak jók a bizt.papirok), az eladósrác még a 0-ás szerviznél is intézett mindent. végre beülhettünk uj autonkba.

és már indultam is első turámra vele ellátogatni németbe meg az alpokba.

-beszállás nagy ajtó, nagy lábtér elöl-hátul,minden kéznél- jó
-nagy hát-válltámaszos ülés deréktámasszal (utas is)- jó, törzs odaltartasa nem kielégítő (különösen ehhez a menetteljesítményhez-kannyarban 1000rel)
-hátsó sor, mondják nagy- örül aki ott ül.
-nagybőrönd meg a többi elfér csomagtartóban (kár, h nem csinálják tologathatosra a hátsó sort)
-indulás rövid-takarékos 1-es, kapcsolas után nagyon-nagyon megy,5-ös hosszú-városban nem való,kulonben hogy menne még 200zal is. 130nál 2800fordulat
-fogyasztás kiválló, első 1.000km 5.9, második 1.000km 5.3, 90%országút (itt volt 4.8) +autópálya dinamikusan- egyenlő majdnem mint az állat(ausztriaban147km/h=200EU-tényleg vigyázni kell a gázzal mert ugrik csendben és aztán csak suhan), megspékelve alpesi monte-carlo rally-val, egyszerűen kívánja a nyuzást.

szoval fent említett vágyaim mind teljesulnek:
megy- de nagyon
kényelmes
takarékos- nem takarékos vezetéskor is
értékarányos
szalonban nagyon pozitív-eladást tanitani kéne
szerviz ok (2000es olajcserén)

pár aproság a végére

a rallyt nem véletlen említem, én még illyen biztonságos és gyors kanyarvételt nem láttam-gondolom a hátsó fuggetlen felfuggesztésnek köszönhető,ja meg4tárcsfék és ESP. a sebváltó remek, könyoklöröl el se kell kezet venni, oly szépen kattan helyére, h nagyon.
szökkelős-német autopályán belső sávban seggembe jön, pedig elöttem is vannak, ám meglepetés: elölem való lehuzódás után gáz és huss, az autó fel 190ig (navi szerint is) s többiek szijja.
könyöklő pont jó, automata ablaktörlő kiváló, minden nagyon csendes nem zörög (masok említettek valami kormányt v vmit nálam semmi), a dieselmotort hallani, hazudik aki összekeveri benzinessel, de kimondottan jo, nagyobb kategoriákat szégyenitoen. rádiót szeretem (röhely h simán viszi a 4gigás memorystick-et kb 1000 számmal). nagyon élvezem az ülésfütést. a parkoloban masnak nem hajlik be a tükre...

szoval sok-sok aproságot még fel lehet benne fedezni, amire megelégedéssel gondol az ember, nem elfelejtve, h tökéletesen alkalmas A-ból B-be való eljutásra prioritással, amire minden uj autó jó, s mind többmillios összegért, ehhez képest ez szerintem vétel szempontjában nagyon viszi a lécet, különösen mivel belefér még egy kis fun, avagy élvezkedés is.

ez mesélös lett, még visszajövök, s remélem a tüz akkor is tart még, s tárgyilagosabban is bírok vmit írni, mert ez király...

2. bejegyzés
eltelt még 1-2 hét es 2000km, és semmi de semmi változásrol nem kell beszámoljak.
a tűz még mindig lobog
a fenntartási költséget lehet, h késöbb feljavítom 100%-ra -az elején a drágább olaj huzta meg kissé, ám saját kérés volt.
igen, még megemlíteném, h nincs olyan ismerősöm, aki fennakadt volna a kia emblémán, söt igy méginkább tetszésuket fejezik ki. mindenki csak nem álltatna azért.. :-), ugye??!!

Hibalista

- naná a nagy semmi

Ide hordtam szervizbe

pappas-pécs

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Vectra A Következő autója? távolinak tünik,ez jól muzsikál
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)