BMW alázó
Szöveges ítélet
Opel Combot cseréltük le, mert már nem szükség nagy pakolós autóra. Sokat böngésztük a neten az autókat és próbálgattuk őket, aztán úgy voltunk vele, hogy 4,5 millióért bőven megéri kipróbálni egy 3-4 évre egy ilyen koreai autót is.
A másik ami még szóba jöhetett az az Hyundai i30CW, de valahogy nem sikerült olyan árat kialkudni, ami jó lett volna, meg különben is a Cee'd sokkal szebb.
Az átadás körül voltak problémák, mert meg lett mondva a kereskedőnek, hogy a megbeszélt időpontra adja át az autót, mert nem szeretnénk 1500km-ert friss bejáratós motorral megtenni, ennek ellenére később adták, de azért sikerült az első szervizt elvégezni az út előtt.
Az autó bejáratás(5000km) alatt nem volt hajtva csak szép finom gyorsítások(max 3000 ford.), gyakori váltások csak, hogy kopjanak össze az alkatrészek.
Az autó rendben megtette a maga első 20000km-ét, majd kapott egy chiptuningot amitől 115 helyett 135LE és 310Nm lett az autóba. Ekkor kapott egy xenon szettet is, de később a tompított helyére visszakerült a sima halogén égő, mert a környéken egyre jobban cseszegették az utólagos xenon lámpásokat.
Az autó érezhetően erősebb lett közép tartományban. Egy előzésnél kb. egy 3 éves 320d BMW toltam magam előtt 130-ig majd simán megelőztem erőlködés nélkül pedig nyomta ő is azért.
Az autóban most már több, mint 75000km van, de eddig semmi nagy hiba nem volt(kopp-kopp, lekopogva). Az elejét már 2 hónaposan javítani kellett egy ráfutás miatt.:S
Ami nálunk nagyon vacak volt az a rádió iszonyat gyenge minőségű hangzása és jel vétele van. Jeleztünk a hibát, mire a szerviz 1,5 hónap múlva hívott, hogy megérkezett az új rádió, mehetek kicseréltetni.
Csere után kb. 1-2 hónapot volt jó aztán megint gagyi lett ekkor lett elég belőle. Egy Clarion CX609E került bele. Érdekessége, hogy RGB kód szerint lehet állítani a világítást így sikerült teljesen a műszerfal színéhez igazítani. BT kihangosítás van benne ami külön öröm. Rá lett kötve a kormányra a hab a tortán, így semmi hátrány nincs, hogy új a rádió benne, sőt nagyságrendekkel javult a rádió vétele és a hangzás összehasonlíthatatlan. Tehát nem olyan gagyik a hangszórók, csak normális fejegység kell hozzá.
Nem tudom ki hogy van vele, de én eddig semmi típus hibát nem tapasztaltam ezeken kívül, talán a kézifék amit rögtön be is állítottak miután nem akart megállni az autó kézifékkel egy pici lejtőn és vörös fejjel bementem, mert majdnem összetörtem egy másik autó miatta.
Az autó nem tudom meddig lesz, meg de ha nem akarják normálisan beszámítani akkor marad a családban a 7. év végig aztán megy a háztól...
Hibalista
- -Volt egy visszahívásos szerviz új elektronikai programot. Azóta nem mutat pontos adatot a fedélzeti számítógép fogyasztásra. - -A rádió ami benne van az maga a borzadály. Orvosolva egy Clarion CX 609E + BT. - -Lökhárító csere saját figyelmetlenség miatt. - -Típus hibák nem jöttek ki rajta.
Ide hordtam szervizbe
Kia Uno Kft. KaposvárAz olajat mi visszük az autóhoz, ők csak cserélik. Pontos árat nem tudok mennyiért dolgoznak.Olajat, szűrőket gyorsan cserélek. A festésről még kell tanulniuk, mert lökhárítót sikerült úgy lefesteni, hogy 2 hónap múlva pergett le a festék.Nappali fény csak másodszorra sikerült rendesen bekötni, miután megmagyaráztam nekik, hogy helyzetjelzőnek is égni kell vele együtt.Amúgy segítő kész csapat és aránylag gyorsan dolgoznak.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Combo tour 1,4 | Következő autója? | Grand Scenic |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
