A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed SW 1.6 CRDI LG Plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Babaauto

Szöveges ítélet

Elegedett vagyok az autoval, ujra ilyent vennek.
Az utokornak a reszletek:

Kia ceed sw 2007-bol, nem sokkal a kombi megjelenese utan. Anno felszereltsege LG base plus (az alap utani masodik csomag), azaz, ESP es kodfenyszorok nelkuli valtozat.
1.6 CRDI (euro 4), compass blue (kekes szurkes)

Hibak:
Kozel 100ezer nagyreszt autopalyas km alatt nem volt sok problema vele, azaz nagy hibat nem mutatott.

Kellemetlensegek:
A csomagtarto tul ivelt, igy nagy dolgokat nehez pakolni. Ha telerakjak, utoljara vmi 'turheto' dolgot kell hagyni, pl. satorponyva. A csomagtarto felfele nyilik, nem annyira hatra. Igy nem ved az esotol, nem lehet hosszu tetoboxot feltenni. Ennyit szerintem nem er meg, hogy kozelebb lehet allni a falhoz es hogy talan jobb a legellenallas.
A hatsoajto dugattyuk mar ujonnan is gyengek voltak, de az importor egy ido utan kihatralt a garanciabol a sok csere miatt, igy en lemaradtam a rola. 12 evesen mar nem nyomja fel kicsit sem az ajtot, csak tartja. A sarkok teljesen felemelve is veszelyesek.
Oldalt nincsenek diszlecek, sajna meg is huztak a hatso ajtot egy aruhaz parkoloban.
A muszerfal zorog. Meg ujkoraban megnyomta egy etetoszek, akkor kezdett zorogni, de 12 evesen mar tobbfele fordulatszamon tobbfelol rezonal.
A hatso fekek feleslegesen kisebbek, telepakolva a nagyobb fekutra figyelni kell. Megkockaztatom, hogy nagyobb hatso tarcsakkal, jobb lenne a fekhatas.
A hasa alacsony, vigyazni kell vele.
A lekerekitett muszerfalra nem lehet semmit pakolni, a narancs hatterszin egy divatbarom talalmanya lehet.
Az A oszlop eleg sokat kitakar, szokni kellett.

Pozitivumok:
Jol megy, nyomatekos, telepakolva is jol birja az emelkedoket, konnyu vele elozni autopalyan is.
Sokat hasznaltuk kempingezni, a telepakolt auton a hatso fekpofak fogytak el 80ekm korul, az elsok meg ma is tartanak.
Ki lehet venni a bal hatso ulest kulon is, valamint a hatso nagy padlorekeszt is, igy ugyesen pakolva egy 300 literes box-al tobb havi kempingezes motyojat (ugy mint huto, rezso, uszudeszkak, kempingaztalok, szekek) is elnyeli. Ennek ellere azt gondolom egy kombi ne legyen igy lekerekitve, inkabb nagy, jol pakolhato helyet adjon.
3 gyerekules befert, de csak mert mas tipusuak voltak, igy a karfak nem utottek egymast.
Fogyasztasa atlagosan 5.7 l/100km korul alakult, sokat autopalyazva 130 km/h korul. Egy-egy hosszabb orszagutas kirandulasnal megy le 5 ala.
Ettol fuggetlenul a dizelt nem bantam meg, a fenntartas nem volt dragabb, es a fogyasztas nemcsak kedvezobb, de elonyos, ha ejszakai palyazasnal ritkan kell tankolni.
Olajat nem eszi (ellentetben a korabbi Astrammal) sosem kellett even belul utantolteni.
Nem rozsdasodik kivul. A hatso ablakkeret egyik heggesztesen latszik csak nemi kezdodo folt. A teli felnik rozsdasodnak egyedul.
Update: 13 evehez kozeledve alul jo par helyen rozsdasodik mar, lasd lengokar csere. A bal hatso feket meg is kellett tisztitanom, a ritka hasznalat es a rozsda miatt egyszer-egyszer beallt.
Update2: Hatso tarcsak es betetek csereje a beallt bal hatso fekhenger miatt.

Kortortenet:
Meghuztam a ket hatso veget (kapubejaro), kopott az jobb elso muanyag elem (levendulabokor a bealloban). A bal hatso ajto alaposan ossze van karcolva (hipermarket parkolo). Itt-ott parkolos utesnyomokat is kapott szegeny. Nem fenyeztettem ujra, a kovetkezo tulaj majd latja es eldonti.
A hasa ketszer is leert, egyszer kempingben vmi sziklat fogtunk, egyszer Bpen padkara felhajtaskor akadt fel, alvazvedo spray-vel kezeltem.
A jobb tukorboritast kellett potolnom egy Bpi parkolasi kaland utan.
Meg relativ uj volt, mikor a megtort ablakmoso cso szivargott a csatlakozasnal, rovidebbre vagtam es meghuztam, azota jo.
Az egyetlen komolyabb ugyunk az volt, amikor a testkabelen ment el a kontakt. Jo 2 hetig vibralt a fenyszoro es bolondozott a radio. Hamarabb kellett volna megkerdeznem, a Lurdy szervizben egybol segitettek.
12 ev utan a CD olvaso neha rendetlenkedik, valoszinu koszos.

Kopo-fogyo cserek:
Olaj es szurok evente (a keves km miatt). Fekolajat is csereltek 6 evesen.
Uzemanyagszuro eleinte evente majd az importor ajanlasanak megfeleloen km alapjan.
Az elso akku 8 evig boven birta, a testkabel hibaka miatt valoszinuleg feleslegesen koran csereltem. Igy gyarit vettem ujra, bar 42eFtert kicsit dragalltam, de remelem jo lesz sokaig.
Szelvedot kellett cserelni kavics miatt mar cirka 3 evesen, ill. egy kavicsnyom a mostanin is van javitva.
Stabilizator palcat kellett cserelni 9 ill. 11 evesen (par ezer Ft).
Elso egoket kellett egyszer-egyszer cserelnem, es az egyik index egot.
Ezenkivul ablaktorlo lapatokat kellett cserelni es gumikat 8 ev utan. (Michelin energy, csak az oregedes nem a kopas miatt)
Garanciaban az uzemanyagtartaly pantja lett cserelve, szoval a 7 ev gari jocskan megeri a gyartonak is.
Generator ekszijat csereltek 11 evesen.
Elso lengokarokat kellett a rozsda miatt cserelni 12 evesen.

Szervizek:
Vaci uti szalon es szerviz tett bele zarat, azota megszuntek.
Kia Lurdy Szerviz *****
Segitokeszek, pontosak, nem akarnak gyozkodni extrakkal, es Pesten valoszinu ok a legolcsobbak.
Az eves kotelezo szervizek 30-40-50 eFt korul voltak a 7 ev gari alatt. A 7 ev gari lejarta utan is hozzajuk jarok, most ujra olcsobb, ennyit meger a hozzaertesuk.

Hibalista

- Semmi komoly.

Ide hordtam szervizbe

1097 BudapestKönyves Kálmán Krt. 18-20.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Timar Motors Ujpest

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 104000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra 1.6 kombi Következő autója? Ceed SW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)