A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed SW 1.6 ex limited 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A legfürgébb spermium

Szöveges ítélet

Még újonnan vásárolt, 230 ezret futott Opel Astra F Caravanunkat szerettük volna lecserélni valamilyen tágas és jól használható kombira kb. 4 milliós ársávban. Sok használt, leharcolt, és persze visszapörgetett Ford Mondeo, Opel Vectra, Zafira, Mazda 6 megtekintése után, elvesztette a bizalmunkat a magyar használtatópiac, így nem maradt más választás, mint az eggyel kisebb kategóriájú új autók közötti válogatás. Végül az Opel Astra H Combi és a KIA Ceed SW maradt versenyben, a jobb vezethetőség, 7 év garancia, árértékarány miatt a Ceed győzött. A ceed értéktartása a 7 év garancia miatt kategória társaihoz hasonló lesz, ha nem jobb. A dízel vagy benzines kérdés, a mai gázolajárak mellett nem volt kérdéses, kb. 150 e km-nél térült volna meg. Maradt az 1.6 122 LE -s. Az autó nagyon jól vezethető, jó futómű, a motor erős, már 5o-60km/h-nál is jól bírja az ötöst, aminek a hátránya, hogy autópályán 3900-et fordul, kéne bele egy hatodik. Tágas kényelmes, teljesen meg vagyok vele elégedve. Semmi sem zörög benne, a hangcucc kiváló, mp3, usb. Fogyasztás egy 122 lóerős autóhoz képest elfogadható, kb 7.5 liter. Ami kevésbé tetszik, hogy 40 km/h-nál az ajtók bezáródnak és/ vagy a gyújtás elvételével, az erre szolgáló gomb megnyomásával vagy a kilincs kétszeri meghúzásával lehet kinyitni. Végül is csak meg kell szokni.
folyt köv.
Egy hónap alatt beleszaladt még 5 ezer km, megjárta Erdélyt, stb. Minden együtt töltött pillanatot nagyon élveztünk, nagyon jó vezetni. Bárki aki eddig próbálta el volt ámulva. Kiváló minőségű, bár nagyon koszolódó anyagok.
Semmi sem zörög, a fogyasztás csökkent egy pár decivel, kb 7.3, de sokat használom városban és országúton is, ahol nem 90-en, hanem 130-140-el járok vele. Próbáltam ultratakarékosan is vezetni( sok motorfék, hamar felváltok, országúton 90, így 6.2 jött ki, csak az a baj, hogy mindig sietek. Lényeg, hogy imádom. Bátran merem ajánlani mindenkinek( sznobok kíméljenek.)
2008 júliusában vettük és már túl vagyunk a 10 ezredik kilométeren. Gond egy szál se. Minél többet vezetem, annál jobban szeretem.
folyt köv
Jelenleg 23 ezer Km van benne vagyis újra 0, továbbra is meg vagyok vele elégedve, Nagyon magas fordulaton zörog a belső visszapillantó tükör. Ennyi. Továbbra is nagyon jól megy, meg eszik is, olyan 7-8 között pályán, városban meg van egy 10-es.

38 ezer km: a fordulatszámmérő még mindig nem jó.

250 ezer km: 2015 őszére megfutotta a negyed millió km-t. Nagyobb gond nem volt az autóval, a kötelező karbantartás mellett egyedül az önindítót kellett cserélni.
Megbízhatóságára még mindig nincs panasz, bár már azért érezni benne a használatot. Kopott kormány, vezetőülés és a futóműre is ráférni egy állítás. A fogyasztása: 7-8 liter között mozog.

Hibalista

- Semmi, remélem nem is fog, mert nagyon össze van rakva.
-
- 16ezer km-nél elromlott a fordulatszámmérő, eleinte csak össze-vissza ugrált, majd teljesen működésképtelen lett. A szervíz megnézte, a gép kimutatta a hibát, és megrendelték az alkatrészt, egy kicsit sok idő volt mire lejött, mert magától megjavult. Végül kicserélték,23 ezer km-nél most újra 0 km-es az autó! Garanciába javítva.
-
- A fordulatszámmérő ismét rossz, kiderült, hogy csak kontakt hiba, ezért kár volt kicserélni az órát, és most számolgatni mennyi is van benne, na mindegy.
-
- A fordulatszámmérő, olyan 40 ezer km környékén megjavult, azóta jó.
-
- Önindító, 240 ezer km-nél lett cserélve egy bontottra.

Ide hordtam szervizbe

Pm Autóház Püspökladány.Korrektek, gyorsak. volt. Folyt köv.
Semmi probléma
Megvolt az első szervíz 15 ezernél. Nem volt vészes árba.
Az autóm 23 ezer km után, újra 0 km-es lett, lehet levonok egy pontot, mert az "új autót" lemosva szokták átadni.

30 ezres szervíz, nem volt túl drága.
Egy autószállító utánfutó összezúzta oldalról. Kárfelmérés, javítás is itt, minden rendben.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A garancia lejárta után (150 ezer km) a püspökladányi Bosch Car Service, Szabó Autó Universal Kft. végzi a javításokat.
Teljesen elégedettek vagyunk velük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F Következő autója? KIA/ Mazda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)