A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Carnival (2006)

Carnival 2.9 CRDI Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Klasszikus igaslo, foglakozni kell vele, de meghalalja

Szöveges ítélet

Osszegzeskent: nagyon szeretjuk, de foglalkozni kell vele. Ha nem adja meg az ember a torodest akkor mehet a kukaba. kell ra szanni eves szinten 5-700 e HUF karbantartas 15-20 ezer kilometerenkent, akkor rendben lesz. Tudom soknak tunik, de ez nem suzuki swift.


Ami nagyon jo:

+ Kenyelem & Ter
+ Magas, konnyu a ki es beszallas a nagy fejmagassag miatt
+ Hasmagassag magas, rossz terepen vagy folduton is elmegy gond nelkul
+ teto hivatalosan 75 kg terhelheto, de ez inkabb a maximum alja. Mindenesetra nagyon masszivak a tetosinek, barmit hozza lehet fogatni jo erosen
+ 5 emberrel meg mindig oriasi rakter, kb 1000 liter korul
+ Varialhato ulesek ( de azert nehezek, de 1 ember ki tudja venni )
+ 2 tonnat huz, ezt en sokszor kihasznalom mert futot viszek sokszor
+ Nyomatekos motor
+ Olcso vetelar, 4000 Eur vettem 120 e km-el. Gyakorlatilag szabadultak tole az emberek 5-6 evvel ezelott. Igy nagy nem kellett felteni nagyon.
+ Nem rohad nagyon ( kiveve a bolcsot )
+ full potkerek a kocsi alatt ( mai kocsikban csak javito keszlet van )
+ Motor nagyon szolid kiforott technologia
+ Meg nem hagyott az utszelen ( lekopogom 1 2 3 )
+ Nagy vezetesi magassag miatt jol belathato az ut. A gyari ballonos gumikkal nyugodtan lehet padkazni, birjak.
+ rengeteg pakolohely a vezeto korul - zsenialis
+ kozepso asztalra a 1,5 literes vizbol 4 elfer, es meg van hely - nagyszeru kialakitas
+ a kozepso asztal lehajthato igy 3 meteres targyak befernek az auto
+ iszonyatos terhelhetoseg - volt hogy kb 800 kilo volt benne meg huztam egy 1,5 tonnas futot, siman elvitte a hegyek kozott.
+ csomagtarto konnyen rakodhato
+ opciokent van 6-7 ules, ritkan hasznaltam de konnyen berakhato ha kell.
+ minden ules teljes ules, nagyon kenyelmes. meg a hatso kozepso is. elore hatra egyenkent allithatoak es donthetoek is.
+ 70 literes uzemanyag tank. Nem kell surun tankolni
+ ha minden ules kint van, akkor oriasi rakter. ritkan kellett, de egy full kanape befert.
+ hatso ajto nagyra nyillik es szeles, konnyu nagy targyakat pakolni


Amivel egyutt kell elni:

- Magas szervizkoltsegek, kb 15-20 ezer kilometerenkent szervizelem, olyan 1000 Eur korul mindig ott marad.
- Fogyasztas az autopalyan 130 folott konnyen megeszik 10-11 litert
- Draga biztositas & casco
- 15 eves techologia kicsit elavult mara
- Elektromos ajtok, kb 10 ev utan tonkremennek es az uj szervomotor bele 600 EUR, azota kezzel huzom. ( 1800 Eur lenne a 2 oldalajto meg a csomagtarto javitasa, annyit nem er az auto )
- gyari parkoloradar nagyon gagyi, elinte meg az esore is beindult ezert az enyembe gombal ki lehetett kapcsolni - szerencsere idokozben tonkrement. azota forgatom a fejem inkabb, megbizhatobb.
- Ulesek nem felcserelhetok

Hibalista

- - Fekeket surun kell cserelni, kb 40 ezer kilometerenkent a tarcsakat is - - 2-3 evente megeszik egy akkumlatort - - Az elso fenyszorokba evente elmegy 1-1 izzo mindket oldalon - - Kuplunk kinyomo csapagy 120 ezernel - - vezerles mar 2 szer lett cserelve - megelozeskeppen ( 120 ezer kilometerenkent az eloirt 160 helyett ), ha cserekve van akkor vizpumpaval egyutt - - valtoolaj 160 ezernel ( kezi valtos ) - - Izzito gyertyak - 160 ezernel - - Hatso lengescsillapito rugo - 160 ezernel ( elrepedt ) - - Elso kerekcsapagyak 160 ezernel - - Hatso kerekcsapagy 180 ezernel - - Bolcso elrohadt a kocsi alatt - 200 ezernel lett cserelve muszaki elott - - Elso lengescsillapito - 200 ezer - - Kuplung + kinyomocsapagy - 220 ezernel - - Turbofelujitas 220 ezernel - - olajpumpa tengely - 220 ezer kilometernel - ez nagy szopas! majdnem kuka lett miatta a motor - - Izzitogyertyak 230 ezernel

Ide hordtam szervizbe

Hivatalos Kia szerviz Franciaorszagban (Kia - LOROL AUTO - Bellegarde) - ok sok ilyet szereltek, kis szerviz de a szerelo ismeri a tipust. korrekt ar, erzesre olcsobb mint a magyar KIA szerviz, de nagyon korrektek. csak ajanlani tudom ha valaki arra fele jar.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

KIA Jaszbereny - csapagycseret csinaltak meg az ajtoval volt gond, azzal kuzdottek. A csapagyat sikerult megoldani, az ajtot nem igazan. Nagyon dragak.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ceed Következő autója? Multivan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Carnival 2006 (2008)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)