Minőségi műanyag.
Szöveges ítélet
Az autót pár hete vettem át, de mivel folytatásos kalandregényt készülök írni róla, elkezdem most. Méretes testfelülettel megáldott család az enyém, ezért tágas de megfizethető kocsi kellett, így a rohadt drága Verso és a furán összeszerelt Scenic mellett a Kia volt az egyetlen vállalható alternatíva, mert volt benzinmotorral, (szinte csak városi használat, elég rövid távokkal), és mert a hátsó lábtér "hatalmas" még mögöttem is, normális csomagtérrel. Az autó 5 üléses, jól felszerelt, meglepően csendes, nem zörög, és nem megy. Ezt a súlyt jobban mozgatná a Toyota 1,8-as motorja, de öszvért nem gyártanak, ki tudja miért.. A fogyasztása kicsit magas, 10-11 liter városban, de ez remélhetőleg változni fog ha megszokjuk hogy lomha és kész. Kényelmi szempontból ötös, az anyagok szépek, ellenben az ajtók és az első ülések hátlapjai sikeresen olyan műanyagból készültek amik durván karcolódnak, mondanom sem kell, a legjobb helyre tették ezeket. A műszerfal fekete zongoralakkja már átadáskor hajszálkarcos volt, viszont nekem tetszik az összkép, de képtelenség tisztán tartani. Két évente vagy 30e-nél kellene szervizbe vinni, én az éves periódust favorizálom, ha már mentem vele eleget, írom a hibákat, a pozitív dolgok senkit nem érdekelnek:)
Ja, autópályán tényleg képtelen egyenesen futni, szél sem kell hozzá, de azért nem hánytam el magam, viselhető.
Hibalista
- Még semmi, de számítok rá...
Ide hordtam szervizbe
Pappas auto Bp.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 800 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Ki tudja. Japán, vagy megint Kia. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
