Mindig bárhová menetre kész
Szöveges ítélet
Véletlenül pillantottam meg, inkább Volvo-t vagy BMW-t néztem, de nem volt megbízható forrásból megkímélt használt darab. Poros volt szegény már egy ideje ott állhatott a budaörsi Jeep/FCA kereskedésben. Kértem egy próbakört egy hüvös márciusi reggel. Amint kifordultunk a szervízből rögtön eldőlt, megveszem. Tartottam tőle, hogy majd hogyan fekszi az útat, majd kicsit bólogat, imbolyog, de hamar meggyőzött.
Volvo és Audi után a belső anyag használat kicsit elmarad, de egy 4-5 éves Tuareg szintjét simán veri. A váltó és a futómű high-tech, nagyon jó. Gombnyomásra fel és leereszthető a légrugó nagyon hasznos. A motor egy igazi igásló, széthajthatatlan 3 literes V6-os azt mondják Daimler/Mercedes motor. Ez a 2015-ös már az olaszok által belülről újratervezett műszerfalú és a korábbi gyenge rénszarvas tesztek miatt módosított futómű. Remek országúton hosszú távon (majdnem 100 literes tank), DVD a hátul ülőknek. A csomagtartóban a műanyag sajnos könnyen karcolódik..
Néha volt könnyebb terepen is simán vett minden akadályt. Imádom, kár, hogy már nem hozzák Európába akkor ez lenne a következő autóm is. Volt tetőcsomagtartóm is, de olyan magasra bármit is feltenni felejtős.
Hibalista
- ablakmosó eldugult, magam próbáltam javítani, eltörtem, ki kellett cserélni...
Ide hordtam szervizbe
BUdaörs Jeep
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Székesfehérvár Jeep
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
