Minden egyben.
Szöveges ítélet
Remek ár-érték arány. Ezzel és külsejével szerintem megelőzi a prémium kategóriás versenytársakat.
Kitünő terepen, nagy mérete miatt kényelmes luxus autó öt embernek, csomagtere hatalmas, lehajtott hátsó ülésekkel kis teherautónak is elmegy.
A nagy panoráma tető elhúzásával még kabrió érzés is előidézhető.
A Quadra-Lift légrugózás szuper. Nagyon kényelmessé teszi az utazást minden úton. A szabadmagasság 105 milliméteres beállítási tartományának szabályozását teszi lehetővé mind automatikusan, mind manuálisan.
Különböző meghajtási rendszerek is automatikusan vagy manuálisan állíthatók. Az automata nagyon jól működteti mindkettőt, még nem volt szükség manuális beavatkozásra.
Sok hülyességet lehet autós oldalak tesztjeiben olvasni róla (pl. nincs differenciál, műbőrt és fát használnak a beltérben stb.).Én nem tudok semmi rosszat mondani róla. Ez a harmadik Jeepem, lehet, hogy szerencsés vagyok, de soha egyikkel sem volt meghibásodás, egy izzó cserét kivéve.
Mióta a FIAT átvette a céget, nagyot javult az összes JEEP típus küllemben, beltérben és minőségben. A MultiJet motor is sokkal jobb, mint a régi Mercedes dízel.
A finomított 2014-es modell egyébként még jobb (új automata váltó, műszerfal, több erő, de kisebb fogyasztás).
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Pappas
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | BMW 3 CI coupe | Következő autója? | Grand Cherokee |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
