A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jeep » Grand Cherokee (2011)

Grand Cherokee 3.0 CRD Overland 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy álom beteljesül

Szöveges ítélet

Gyerekkori nagy álmom volt egy Grand Cherokee, ami 2014. decemberében valóra is vált.
Feleségemmel néztünk autókat és hát én folyamatosan ezt a kocsit mutogattam neki. Elöször ódzkodott töle, mivel túl nagy és nem lehet majd vele a városban menni, stb. Aztán találtam egy szép darabot itt Berlinben, elmentem megnézni. Majd aznap este feleségemet is elrángattam. Elvittük próbaútra. Majd összecsináltam magam. Nem vezettem még ekkora bazinagy autót és ilyen eröset sem. Persze utána már kérdés nem volt, hogy kell nekünk.

Megvettük, hamarosan jött az elsö Magyarországra hazamenetel, plusz a 80ezres szervíz, így levittem szervízbe. A szervíz maga (olajcsere, szüröcsere, stb) plusz az elülsö két fék összesen 1.500 Euró volt. Tudtuk, hogy nem lesz olcsó, így rábólintottuk és vittük haza. Utána is csak egyszer voltam szervízben vele, miután finoman ránktolatott valaki és az elülsö kamera kipattant a helyéröl és eltört az egyik müanyag rögzitö. Azt 110 Euróért megreparálták.

Hogy milyen az autó? Álom. Nekem a belsö kidolgozás minösége teljesen kielégítö volt. Volt abban minden. Többzónás klíma, jó fedélzeti számítógép, stb. Igaz az 5 gangos autómatát szoknom kellett kézi váltók után, mivel a kövér gáz után gondolkodott 1-2 másodpercet mielött rántott egy nagyot és kilött. Na de akkor mint egy állat ment elöre. 185-nél valahogy mégsem éreztem szükségét gyorsabban menni vele. Tudtam, hogy megy, de kit érdekel. Egy hajó volt az autó, marha kényelmes ülésekkel, amiket össze-vissza lehetett állítani. A hátsó ülésre úgy fértem be magam mögé, hogy volt még vagy 10 centi extra lábtér (190 cm magas vagyok). Édesanyám utazott egyszer velünk vissza Németországba, egy rossz szava nem volt a kényelemre, söt ki sem akart szállni.

A csomagtartó egy külön történet. 750 liter vagy hogy. Brutálisan nagy. Egyik utazásunk alatt feleségemmel a kocsiban aludtunk, ledöntöttük a hátsó üléseket és úgy egészen jól elfértünk. Ö kinyújtózva, én azért annyira nem. A lényeg, hogy nehezen lehet fullra pakolni a hátsó részt.

A vezetési élmény kellemes nagyon. A váltó nem rángat alapesetben, szépen finoman vált. A parkolást segítö kamerák nagyon jók, kellenek a majdnem 5 méter hosszú autóhoz.
A zene is szépen szól. Nálunk azt hiszem Alpine volt beszerelve, de erre nem mernék megesküdni, lehet jobb. Gyönyörüen szólt mind a mély, mind a közép-magas tartomány.

Igyekeztem az autóhoz szokatlanul normálisan vezetni. Jópárszor meglepödtek az emberek, ha átengedtem öket a zebrán. Gondolom itt Berlinben sem a vékony fiúk veszik a kocsit, nem szokták meg, hogy átengedik öket. Az utakon gondom soha nem volt, max busszal vagy kamionnal. A többiek érezték, hogy nagyobb és masszívabb a kocsim így nem akartak bepofátlankodni elém. Aki meg igen, az egy dudaszó után visszament a saját sávjába.

Vezettük rendesen, Bö egy év alatt belement 22000 kilóméter. Magyarországot megjártuk többször, plusz jóhány 5-600 kilóméteres egyéb utunk is volt vele.
Ami nagyon meglepett, hogy milyen könnyü vele szük helyen is manöverezni, ami nagyban megkönnyiti a parkolást és közlekedést a városban.

Negatívumként a 11 körüli fogyasztást tudnám említeni és a magasabb szervízköltségeket. De aki ilyen kocsit vesz, az úgyis beleszámolja ezeket is.

Mivel más terveink vannak, amikhez most minden pénz kell, így eladtuk a drágát és vettünk egy kisebb kocsit.

Nagyon nehéz szívvel váltam meg töle. Öszintén szólva picit meg is sirattam, mivel ez volt az elsö tényleg saját autó.

Hibalista

- Konkrét javítanivaló a vétel után volt csak. Az elsö két féket kellett komplettó cserélni, ami 700 EUR-ba fájt. - Ezen kívül a ablaktörlö lapátokat cserélgettük. - - Amit eladáskor vettünk észre: Szivárgott a hütövíz, ott kellett volna valamelyik csövet kicserélni. - - Egyébként ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Berlin, hivatalos márka szervíz.MAx annyi rossz dolgot tudok mondani róluk, hogy annak ellenére cseréltek apróbb dolgokat, hogy szóltam elöre, a beleegyezésem nélkül semmit.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 77200
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Gofl GTI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jeep Grand Cherokee 2011 (2013)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)