A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jeep » Grand Cherokee (2004-2011)

Grand Cherokee SRT8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Agyadeldobod

Szöveges ítélet

Sokat szarakodtam a megvétele elött. Minden féle tipust néztem, de valahogy egyikre sem voltam fogékony. Olyan autót szerettem volna venni amiben minden alkalommal fülig ér a szájam, de azért legyen még használható is (4x4), és lehetöség szerint ne nagyon csípje a környezetem szemét. A Porsche 911 C4 és a 4.4-es Range maradt fenn a szürön. Tudom, hogy nem egy kategória, de ettöl most tekintsünk el.
Ha 911 akkor az 964-es vagy 997-es (nekem). Ki is néztem egyet, de elvitték. Akkor marad a Range. Abból is találtam egy szép darabot, de azt meg végül nem akarta eladni a tulaj.
Az autómra pedig már meg volt a vevö. Gyorsan kellet hát cselekedni.
Ekkor jutott az eszembe a GC SRT8. Utánaolvastam és nagyon jókat irtak róla.
Az első amit rendszerint megemlitenek, hogy ez nem egy GC, ez egy TELJESEN más autó. Ugyan kivülröl hasonlit a standard GC-re és belülröl is azonos, de vezetni már teljesen más.
Nem véletlenül. Más a motor, más a váltó, más a központi nyomaték elosztó, más a futómü és a fékek is.
A motor egy 6.1 literes HEMi (V8) 425 LE. és 560 NM. Elképesztő ...
A váltó öt gangos, kézzel kapcsolható automata (jobb mint a VW csoport tiptronik váltója)
Állandó öszkerékhajtású és az első tengely alapesetben csak 5% nyomatékot kap. Valami elektroikus rendszer próbálja meg dinamuksan szétosztani a hajtást.
A futómű feszesebb, a gátókat a Bilstein szállítja.
A fékek Brembo gyártmányuak és ennek megfelelö minöségüek.
Vezetni nagy élmény. Rettenesen gyosul (5mp 100-ra) a súlyához képest (2.2t) és nem csak állóhelyzetböl indul el, hanem bárhonnan.
Egészen jól fordul, valahol 0,9 G felett van a keresztgyorsulása, ami csak kicsivel gyengébb mint az STI-é. A futómű feszessége még pont elviselhető.
A hangja elképesztő. Ebben egy gyári CAI-van (direkszürő+némi vascső) amiben úgy rezonál a levegő, hogy a dió lehull töle a fáról.
Ez egy igazi élmény autó.
Ami nem jó:
- sokat fogyaszt, de ilyet ugysem olyanok vesznek, akik 1,5 d-böl ülnek át egy nagyobb autóba
- nagyon gyér a belsö tér kidolgozása.
Az üzemeltetési tapasztalatokról még nem tudik nyilatkozni, mivel csak két hete van meg. De majd irok erröl is.

Hibalista

- Eddig még semmi

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 16500
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? Phaeton W12 Következő autója? ????
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jeep Grand Cherokee 2004 (2004)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)