zseniális allrounder
Szöveges ítélet
Egyszerű megbízható technika ( öntött vas blokk hengerfej tolórudas vezérlés ,mindent kibír)rengeteg jó cuccot lehet hozzá venni USA-bol ,igazi kit -car.
Jet chip, haydens hűtés , msd trafó, denso gyertyák, k&n szűrő és simán odaver a gyári 5.9- esnek.
terepen nagyon jó merev híd elöl hátul . Bárhova felugrik.
Autópályán simán megy 150-et utazóba ( ha kell 1000 km-en keresztül is, próbáltam)
Lehet pakolni, télen felmegy a hegyre tükörjégen gond nélkül és le is hoz.
-16 fokban is indult tisztán etanollal ( csak a tesztelés miatt :-) amúgy gázos az autó) , nincs benne üzemanyagszűrő ( gyárilag nincs , leszedettem a tankot mindent sehol nem volt.)
Akármit csinálok mindig 17 környékén van az átlag fogyasztás - gázból- hosszú távon kicsit kevesebb városban sokkal több.
Hibalista
- holtponti jeladó ( ignition pickup coil )
Ide hordtam szervizbe
bárki tudja szerelni , egyszerű mint egy faékneten minden fent van ,lehet hozzá rendelni szerelési kézikönyvet, nincs titok, mint az európaiknál
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 198000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | 730D | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
