A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jeep » Compass (2017)

Compass 1.3 150 LE Limited 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amerikai ötlet, olasz trehányság

Szöveges ítélet

Ez a gép a 18. autóm. A nálunk gyakori autómárkákat szinte mindet vezettem. Nekem eddig a Volvo jött be leginkább. Minek vettem Jeepet? Mert Volvóra nem volt pénzem. Magasabb építésű gépet kerestem, amibe kényelmesen lehet beszállni. A Jeep jó ötletnek tűnt. Igen. Tűnt, most már nem annyira... Kívülről szép, belül kényelmes, a hátsó üléssornál is van hely a lábnak. Futómű tényleg nagyon jó. A motor gyenge, a 150 LE nem nagyon mutatkozik meg. A duplakuplungos automata váltóra csak annyit tudok most illedelmesen kinyögni, hogy alulmúl minden elképzelést.Egyszerűen nem találja meg a sebességfokozatokat. Hirtelen gyorsításról ne álmodozz. Itt olyan nincs! Pörög négyezret aztán állsz egy helyben szemben meg a kamion. Gondolkodik, hogy mi legyen. Amikor elindul, akkor meg leszakad a fejed és úgy érzed, hogy kitépi a motort. De ne reménykedj, továbbra sem fog eget rengetően gyorsulni. Szóval ez a meghajtás egy nagy csalódás. Jeeptől többet vártam volna. Főleg az ára miatt. A gyári fogyasztási adatokat nem tudom hogyan mérték, de azoknak még a közelébe sem sikerült jutni. Fogyasztása 8.5-9.3 liter/100 km Azért ez durva. Az elektronika; főleg a sávtartó, az valami varázslatos. Rángatja a kezedből a kormányt a szembejövő sávtól az árokig. Még jó, hogy ki lehet kapcsolni. A vészfék asszisztens is zavaróan érzékeny. Viszont kiváló a tempomattal kombinált járműkövető radar. Szinte biztos lehetsz benne, hogy nem fogsz nekimenni az előtted haladónak akkor sem, ha büntető fékeznek előtted. Nagyon precízen működik.Simán lesz helyed és időd kikerülni, vagy megállni. Egy nagy tabletet építettek be a navigációnak, ami érintőképernyős. Ezt nem tartom túl jó ötletnek ugyanis a magyar utakon kizárt, hogy egy érintéssel eltaláld a piktogramot a monitoron, és közben még figyelj a forgalomra is.Egy csomó kütyü vezérlését ide rakták fel. Azért szerencsére maradt néhány mechanikus is. Kormányfűtés, ülésfűtés jó. Ülések kényelmesek. Belső burkolatok szépek, majdnem felső kategóriás. Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Nem biztos, hogy meg fogom szeretni ezt az olasz Jeepet Egyelőre nagy jóindulattal a tízes skálán max 6 pont.

Hibalista

- Még nem romlott el rajta semmi. Ajtón a müa. védő lötyögött garanciában lecserélték.

Ide hordtam szervizbe

Autócentrum Szabó

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Nem találkozol szerelővel, csak a munkafelvevővel. Azok kedvesek rendesek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2021
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S 60 Következő autója? XC...
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jeep Compass 2017 (2021)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)