Családi egyterű és terepjáró egyben
Szöveges ítélet
Első látásra szerettem bele. Bosszantó volt, hogy felületi rozsda van a teljes alján, de az osztrákoktól jött...
Családi aszfalt - és terepautó. Egyaránt megállja a helyét ha 160km/h-val kell menni 5 személlyel vagy ha 20km/h-val hegynek felfelé. Kapcsolható összkerék felező nélkül. Kézi váltóval a legigénytelenebb szerintem.
A gyári hifitől meg leszo..m magam. 8.1 hangrendszer bivaly mélyhangokkal.
Persze nem olcsó hozzá az alkatrész, meg nem is tucatautó.
Ha egyszer a végére jutok a feljavításának, szerintem örökös darab lesz.
Bár ha lenne pénzem egy Wrangler-re... :D .
Hibalista
- Kormányátvezető szalagkábel - 20000Ft a bontott - O2 szenzor katalizátor mögötti - 40000Ft az új - + a szokásos kopó dolgok
Ide hordtam szervizbe
Hartmann Ernő EV- Litér
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Touran | Következő autója? | WRANGLER |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
