Családtag
Szöveges ítélet
Landcruiserből ültem át, amit imádtam. Egy baj volt vele, a sok elektronika, ami több esetben felülbírálta a döntéseimet, ha kicsit élvezkedni akartam.( Bérautó volt, és drágán tudtam volna csak megvenni, a Jeep sokkal olcsóbban meglett, ezért döntöttem mellette ) Na, ennél most nincs hülyebiztos elektronikai parádé :o) A JEEP ha akarod keresztbe áll, ha nem akarod és nem vagy elég óvatos, akkor is. Brutális nyomaték van, és ez, ha csak hátul hajt, nagy óvatosságot igényel csúszós ( nedves, párás ) útviszonyok között. Én élvezem. Nyáron 10 - 11 literrel járok ( sajnos sok a rövid út ), télen 12 - 14, de ha hosszabb távokat megyek, ( síelés, pálya ) ez azonnal lemegy 10 környékére. Ami a Toyota után először idegesített az az, hogy a motor időnként kihagy néhány tizedmásodpercre. Ez igazából csak furcsa, valódi problémát nem okozott soha. A szervízben fingjuk nincs, hogy mi ez, így hát beletörődtem, mert egyébként nagyon hálás a vas. Furcsállom a többiek írását, mert az enyém úgy megy, mint a rakéta. Mondom Landcruiserrel jártam előtte ( már a legújabbal ), és annál fickósabb. Ezt egyébként egy lámpánál is bizonyította, a toyota pedig 12 t gyorsul százra állítólag....Kényelmes, minden elfér benne ( árut is szállítok vele ), jól hűt - fűt, a zene megfelelő, ami viszont döbbenet, hogy a belsőlevegő keringetésnél, csak egy helyre lehet fűteni, konkrétan leég tőle a hajam, vagy szívom a gázt a városban. Terepen nem nagyon küldtem, kipróbáltam persze ( simán tudja azt amit a Landi, bár extrém körülmények között a Toyota biztos jobb, ha valaki oda vágyik ), hóban viszont elképesztően jó a gyári négyévszakos gumikkal is. Nagyon élveztem ! Nem tudtam olyan helyre menni, ami kifogott volna rajta. Szűz hó, brutál emelkedő, derékszögű kanyarral. Úgy ment fel, mint a sínautó. Fülig ért a szám, mert tartottam tőle, hogy a vizes úton tapasztalt farolást élem át újfent. Igaz akkor általában csak hátsókerék hajtásban megyek. Mindent egybevetve, jó döntés volt. Elégedett vagyok vele !
Hibalista
- Visszahívták a gyár kérésére, cseréltek valamilyen váltóalkatrészt ( citrom ? ), hátul lengőkarokat, elöl gömbfejeket, és a kormánykereket gariban, mert hámlott róla a bőr. Konkrét meghibásodás nem történt eddig.
Ide hordtam szervizbe
Pappas Autó - Hunyadi J. út
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Landcruiser | Következő autója? | Jeep Wrangler |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
