Atomcsapás
Szöveges ítélet
Azért vásároltam ezt a típust, mert diesel-automata-terepjáró viszonylatban ez volt a legjobb ár/teljesítmény arány. Már az első héten elromlott. (olajgomba) Azóta minden hónapra esik vagy egy alkatrész meghibásodás vagy egy gar. visszahívás. A futóműve egy katasztrófa. A Pappas-nál a hibát is csak a 4. alkalommal tudták kijavítani. A mellettem ülők addig azt kérdezgették, hogy nem fog ez mindjárt széthullani? Azért az idegesítő, hogy egy patinásan csengő nevű terepjáró futóműve széthullik 40000 km után aszfalton használva. Terepen főleg vásárlás után próbálgattam. Alacsony a hasmagassága és hiányzik a difizár, amúgy elég erős és fordulékony. Komoly a lejőleküzdő képessége. Amúgy nem haladja meg (sőt a hasmagasság miatt el sem éri) terepező képességben egy Toyota hilux vagy egy Mazda B2500 Pick-up képességeit. Fogyasztása nem kevés: vegyes város-autópálya 11,5-12 l. A motorjára nem volt sok panasz. Nem egy gyorsulógép, de egy 2 t gép nem is lehet. Egyébként kényelmes és szerettem vezetni. Sajnos a rengeteg szervízbe járás miatt teljesen kiábrándultam az autóból. Előtte csak japán autóm volt, számomra teljesen szokatlan, hogy az autót kötelező szervízen kívül valaha vissza kell vinni a kereskedésbe.
Hibalista
- Garanciális visszahívások: első lengőkarok, nyomatékváltó átszabályzás.
- Ami elromlott: -komplett futómű- szilentek, gömbcsuklók, kormánymű, toronycsapágy, lengéscsillapító.
- Generátor csere, váltókar csere, egérszelep csere, olajnyomás visszajelző gomba csere.
Ide hordtam szervizbe
Pappas Autó Magyarország Bp. Hunyadi J. út
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Mazda 6 2.0 disel | Következő autója? | VOLVOXC 90 vagy Toyota Land Cruiser |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
