A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jeep » Cherokee (1984-2001)

Cherokee 2.5 benzin 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Agyonüthetetlen Dög

Szöveges ítélet

A 2.5-ös motor őszintén szólva kicsit gyenge, nyomatéktalan, nem egy rakéta. Terepen viszont, különösen felezővel a falon is felmegy.

A történethez az is hozzátartozik, hogy az én cherokeem meg van emelve 3-4 zollal és 31X10,5-ös Good Year Wranglerek vannak alatta. A nagy átmérő kevesebb erőt ad le. De sík terepen gond nélkül gyorsul, nem is rosszul.

A 4 literes motort választanám, sőt fogom is.

Ettől függetlenül a 2.5-ös is megbízható, normál használat mellet agyonverhetetlen.

A Jeep Cherokee XJ egy atomrobbanást is túlél, és amikor az ember azt hallja, hogy az autó valami olyan hangokat ad ki, hogy most a szervízben körberöhögik és ajánlanak egy roncstelepet, ahol jó kilogramm áron felvásárolják a Cherokee tetemét, akkor a dolog mindig megoldható egy ötvenesből.

Kedvenc sztorim, amikor egy kedves ismerősöm beszerzett magának egy Lada Niva roncsot. A kocsi borult volt. Olyan régóta rohadt már egy helyben, hogy a gumik teljesen le voltak eresztve, a kerekek pedig berohadva, tehát egy millimétert nem forogtak el. A Cherokee négyszeresre vett vontatókötéllel röhögve húzta el a Nivát. Némi egyesben való döcögés után gondoltam egyet és felváltottam kettesbe. Semmi. A Niva úgy jött a Cherokee után mint egy vízisíelő egy böszme motorcsónak után.

Ezen azért tényleg lehidaltunk... 2.5-ös motorral!!!

Az autó soha nem hagyott cserben. Fogyaszt. És magas rá a kötelező. És tényleg bevallom, hogy hegymenetben a 2.5 nem igazán húzós. De amikor az ember beül, ráadja a gyújtást, beáll a forgalomba... kis gázadásra még a kis 2.5-ös motor is élvezhetően megbillenti az autót. Fékezés után, miután a kerekek szilárdan állnak, a kasztni még hintázik néhányat... Az előtted álló autók szeretnének nem előtted állni... Soroljam? :-)

Hibalista

-
- Én eddig cseréltem rajta olajat, olajszűrőt, fékbetétet, féktárcsát, egyszer hátsódobot. Az elmúlt közel 4 évben talán ha 150.000 Ft-ot költöttem rá.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Daewoo János Következő autója? Jeep nagyobb motorral
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jeep Cherokee 1984

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)