A luxus neve: Jaguar XJ8
Szöveges ítélet
Imádom az autót. Önsúlya 1770 kg, full extrás, teljes értékű pótkerékkel és velem együtt is kb. 6,5-6,7 alatt van 100-on, de ezt megvásárlás után gyorsan elfelejti a vezetője, hiszen ez az igazi "vonulós" autó. A légrugóknak köszönhetően szinte érezhetetlen még a pocsék magyar út is, viszont igaz, ami igaz, nagyon drága a fenntartása. 85 literes a tank, kb. 550 km-re elegendő, az alap kerék 235/50 18", egy gumi így kb. 60-100e forint körül mozog, gumistól függően. A 16.000 km-kénti kötelező szervíz 100.000,- forint, első-hátsó féktárcsabetét csere kb. 180e forint.
Az ára ellenére (vagy éppen azzal) csodálatos az autó, igazi luxusélmény, pihentető és eleganciát adó, aki megteheti, mindenképpen az XJ-t válassza!
Ps: 3 év garancia van rá, kilóméter korlátozás nélkül, eddig ez nagyon korrektül működött is!
Hibalista
- - automata váltó - nem bírta a nyomatékot, gyári garanciában javították (típushiba a 4.2 esetében)
- - kormány nyikorgás - gyári garanciában javították (típushiba)
Ide hordtam szervizbe
Cél Motors Kft., vegyes érzelmekkel. Vannak nagyon jól felkészült, segítőkész szerelők, és van egy pocsék hely, ami méltatlan a márkához. Most, hogy még majd innen is kiköltözik a kispesti világvége helyre a szalon (Mázsa tér), nem nagyon hiszem, hogy oda fogok járni. Egy Jaguar esetében elfogadhatatlan a helyszín, marad a Murányi szervíz vagy Bécs.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Rover 75 2.5 V6 | Következő autója? | Jaguar Daimler SuperEight |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
