A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » Xj (1986-2003)

Xj XJ6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Angol versenyló

Szöveges ítélet

Fantasztikusan érdekes autó. Mind esztétikailag, mind m?szakilag is. A formája olyan klasszikus, hogy a mai napig nem tudják megmondani a korát a hozzá nem ért?k, viszont még a rend?rökb?l is elismerést vált ki. Eddig egyetlen más autómnál se kérdezték meg, hogy az enyém-e? Az autónál a korrozióra kell odafigyelni, szerencsére az enyémen még nem látom nyomát, valamint rendkívül érzékeny a futóm?ve a komoly úthibákra. Az autó önmagában majdnem két tonna, ráadásul gyári sportrugók vannak benne, kész rémálom neki a budapesti utak! Ennek ellenére napi használatban van, a kényelme és a nyugodt atmoszféra, ami az autóban érezhet? minden kellemetlenségért kárpótol. A legnagyobb dugóban is a legkényelmesebb b?r fotelemben ülök, hallgatom a nagyszer? hifi-t (Alpine fej Jaguar külsôben, Harmann Kardon hangszórók, Apple iPod) és nem érdekel a külvilág. Ami nagyon meglepett, hogy a többi autós milyen elôzékennyé vált, a mindennapos közlekedési atrocitások mintha nem is léteznének és még egy rizsrakétás suhanc sem bömböltette mellettem a motorját a pirosnál!
A gyakorlatban az utas- és csomagtér a küls? méretek ellenére elég átlagos, a gyár inkább az imidzsre helyezte a hangsúlyt, mint a funkcionalitásra. Az autó elég alacsony, a vezet? munkahelye viszonylag sz?k, tehát nagyran?tt, vagy testesebb sof?rök nehezebben találják benne a helyüket. Az ülésekre semmi panasz, kényelmesek, ugyanakkor nagyon jól tartanak és hidegben az ülésf?tés a kerék utáni legjobb találmány.
M?szakilag is izgalmas az autó, természetesen fel van szerelve mindenféle földi jóval, de legjobban a motor-váltó-futóm? együttes ny?göz le. A közel 400 Nm-es nyomaték a kifinomult autómata váltóval nagyszer? élményt nyújt, párosítva a sziklaszilárd de jóindulatú futóm?vel. A hangszigetelés remek, a szélzaj 180 km/h fölött kezdi tudatosítani bennünk, hogy ideje az arcunkon állandósult vigyort észrevenni és megfontolni a cselekedeteinket...
Szervizigénye átlagos, igényli a gondos folyadékcseréket, ápolást, cserébe az alkatrészek tartósak. Elég komplikált elektronikája van, ez gondot okozhat a típust nem ismer? szerel?knek, bár kiváló dokumentáció létezik hozzá. Az alkatrészárak itthon rendkívül magasak, ez inkább a márkaképviseletnek "köszönhet?", viszont Angliából közvetlenül rendelve teljesen átlagos árakon juthatunk hozzá bármihez.

Hibalista

- Futóm? alkatrészek (2 tonnás autóval Budapesten... nem csoda), kipufogócsonk és egy vízcs? kezdett ereszteni.

Ide hordtam szervizbe

Jaguar Club szerviz, Homonna u.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 152000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Jaguar
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar Xj 1986

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)