Angol telivér
Szöveges ítélet
Talán az utolsó hagyományos Jaguar. Ez az autó még a pattintott műanyag korszak előtt készült, a fa és a króm valódi, és a bőr is javarészt az. A tervezők számára fontosabb volt a kinézet, mint a praktikum: az 5 méteres hossz ellenére a hely egy kicsit szűkös: 188 cm-rel elöl nagyon kényelmes, de hátul már nem nagyon férnék el, a sofőrös nagy ember vegyen Daimler Majestic-et. A csomagtartó elég lapos, így csak 370 literes. Egy Jaguarral úgysem cipel az ember zöldséges ládákat.
6 literes V12 motor és automata váltó van benne, ennek megfelelően elég sokat fogyaszt (város 22 - autópálya 130-nál 13), viszont sokkal jobban gyorsul mint a 4 literes XJ40-es. Egy ilyen autónál amúgy sem a fogyasztás számít.
A hibalista elég hosszú, de ehhez hozzátartozik, hogy előttem nem volt tisztességesen karbantartva, a jó állapotú XJ40-esekkel messze nincs ennyi baj.
Hibalista
- AC pumpa
- Szintszabályzós futómű (átalakítva hagyományosra)
- Hátsó lengőkarok (valamelyik előző tulajdonos lepadkáza)
- Katalizátor (törött kerámia)
- Alapjárati hőmérséklet szenzor
- Gyújtáselosztó
- Hűtés környéki dolgok (érzékeny a motor a hűtésre): segédventillátor kábelek, eltört vízcső, termosztát
- Elektronika hibái (hidegforrasztás): Body processor, lámpamodul
- Karosszéria korrózió néhány helyen
- Váltóbowden (szorulás)
Ide hordtam szervizbe
Murányi Jaguar
XI. Homonna u. 1.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | XJ40 Daimler 4.0 | Következő autója? | el nem adom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
