A tiszteletet parancsoló Westminster Blue
Szöveges ítélet
Németországból hoztam be még 2002-ben. Egy orvos volt az előző tulajdonosa, akinek még 1991-ben kb. 18 millió Forintjába került. Kényelmes családi szedán, krém színű bőr belsővel. Jószerével minden túl van rajta méretezve, ezért még most is jó állapotban van. A dukkózása gyönyörű. Az alváza nem rozsdásodik, de vannak tipikus helyek ahol viszont igen. Például ilyen hely a csomagtartó fedél. Érdekes formatev, ami Pininfarina kézjegyét viseli magán. A Magyar utak kíméletlenűl nyúzzák a lengéscsillapítóit, amik közül a hátsókat gáztöltésűre kellett cserélni. Mindenkit, aki megtudja, hogy négy literes a motorja azonnal a fogyasztása érdekel. 6000 Kilóméter megtétele óta nem nulláztam le a napi számlálót és az átlagfogyasztás 12.0 Liter/100 Kilómétert mutat. Ez kb. féléves átlag. Nem nagy ördöngősség ilyen átlagot kihozni vele, mert ha eléri az utazó sebességet, nem kell sok energia a mozgásban tartásához. Összességében nagyon kellemes, jó menettulajdonságokkal bíró hátsókerék hajtású Angol macska, ami mindenkiből kivált valamilyen érzést.
Hibalista
- A hidraulikus hátsó lengéscsillapító már amikor megvettem nem működött. A lambda szonda. Szervó kormány gumiharang.
Ide hordtam szervizbe
Lencsés 2001 KFT. Széksfehérvár, Borszéki út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Mondeo 1.7 TD | Következő autója? | Lexus LS 400 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |