A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » Xf (2008)

Xf XF Edition 211LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Indiai Ford,made in U.K.

Szöveges ítélet

Gyönyörű forma jellemzi,remek letisztult beltérrel,igényes,varrott bőr műszerfal,világos bőrkárpit,kamera,stb.De a felszín alatt sajnos megbújik a rengeteg hiányosság...Kezdve azzal,hogy az ostoba első parkradar csak akkor kapcsol be,ha előtte hátramenetbe kapcsoljuk.Nincs deréktámasz a vezetőülésben.A navigáció nélküli tipusok nem tudnak MP3-at lejátszani,ami 2010-ben azért alapvető elvárás.A fogyasztást városi használat mellett nem lehet 11L/100Km alá vinni,bár ez ennél a márkánál sosem volt szempont.kéthetente hisztizik,hogy DPF FULL!Nem tud regenerálni,csak ha kiviszem a pályára.Az alkatrészek ára annyi,mint a NASA éves költségvetése,és egy hetet kell várni rá.Kanyarfény,nappali menetfény nincs.Tompított világítás izzót cserélni borzalom.Menni vele viszont mindezek ellenére nagyszerű.Szépen szól a V6,igaz,hogy amióta a FORD-tól szerzik be a dízelmotorokat,meg vannak számlálva a napjai...Szóval a motorja egy kalap sz...r.200000Km-t talán elvisel,de mást sem találni a neten,csak motorhibást.Amikor Párizstól 350Km-re behisztizett,hogy "nem érzékelem a smartkulcsot",kicsit megrendült a bizalmam benne.Viszont autózni vele nagyon kellemes.Csendes,viszonylag nyomatékos a legszerényebb 211LE-s változat is,a futóműre,rugózásra nincs panasz.Ha megállok,hol nem zárja be a bal első ajtót,ha bezárja,akkor meg nem nyitja ki.Kellemetlen egy fekete XF-nél a hátsó ajtót nyitogatva beereszteni magamat...!A belső világítás érintésvezérelt,folyamatosan felkapcsolt menet közben,de ezt lehet orvosolni.
Összességében ez az indiai-angol egy kiváló autó lenne,amennyiben kihajítanák belőle ezt a hulladék 3.0D FORD-motort,és minden egyebet,amit az előbb említett autógyár hozzáadott.Kisebb-nagyobb hibáival együtt lehet élni,hiszen semmi és senki sem tökéletes.
Nem bántam meg,hogy megvettem,de őszintén megvallva:Van jobb olcsóbban...!

Hibalista

- Smartkey,kerékcsapágy,ajtózár,riasztó,stb...

Ide hordtam szervizbe

M5

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? E220CDI (W212) Következő autója? 508
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar Xf 2008 (2008)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)