Stílus gazdagon
Szöveges ítélet
Kivul-belul vegtelen stilusos kis(nagy)macska. Kisse talan tulsagosan is hagyomanyorzo design, de eppen ezert majdhogynem kortalan, igenyes, akar evtizedekig is aktualis formavilag. (lasd. XJ)
Aki nem tud megbaratkozni azzal, hogy diesel motort is szerelnek mar Jaguarba, az vegye a 2.5-os vagy a 3.0-as benzines modellt, es elvezze a gyonyoru V6-sok hangjat, igaz, atlagban 4-8-10 (3.0 automata eseteben) liter plusszfogyasztassal.
Szerencsere a motor remekul szigetelt, igy csak egeszen lassu menetben, jellemzoen hideginditas utan van nemi kerrego hangja, utana szinte elnemul. Nem mellekesen a 6.5 literes atlagfogyasztashoz tarsul 330 Nm forgatonyomatek, ami annyit tesz, hogy orszaguti hasznalatkor dinamikusabban gyorsul 4. es 5. fokozatban, mint benzines tarsai. Na jo, a lampanal nem lehet, es nem is erdemes vele vaganykodni.
Osszessegeben kivulrol nem tul fiatalos avagy trendi a megjelenese, de csereben rengeteg extraval, kifinomult stilusos es "angolos" belso terrel kenyezteti a sofort, az utasokat.
Itt szeretnem megjegyezni, hogy sok feluletes velemeny szerint, ez a Jag "csak egy draga Mondeo". Ez sem latvanyban, sem vezetesi elmeny tekinteteben nem igaz. S az, hogy azonos a padlolemez, vagy a motorblokk, csak jo hatassal van e szeliditett vadmacska megbizhatosagara, illetve arara.
Es meg valami: a varosban kozlekedve az tapasztalhato, hogy mind a jarokelok, mind jarmuvel kozlekedo tarsaink elismero es mosolygo pillantasokat vetnek az autora, nem pedig rosszallot, irigykedot. Es ez jo.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
CÉL Motors
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ZS | Következő autója? | Jaguar S-Type vagy XK-R |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
