Ízig-vérig Jaguar
Szöveges ítélet
Szerintem nem baj, hogy Ford alapokra épült az autó, ezt csak azok tudják akiknek x-type-ja van. Megjelenésében teljesen Jaguar (formailag szerintem a legszebb), a belső tér ugyancsak egyedi Jaguar, műszakilag valóban mondeo, de eddig ennek a hátrányát nem tapasztaltam, sőt rengeteg alkatrész így olcsón kapható hozzá. Nekem eddig ez a legmegbízhatóbb autóm, bárhova elmerek vele indulni bármikor. A motor teljesítménye (130LE) szerintem elég, harmadikban úgy indul mint a lórúgás, országúton nem kell visszakapcsolgatni előzéseknél. Váltója lehetne puhább is, továbbá 1-es és 2-es nagyon rövid, ezért lámpánál versenyezni nehéz vele és szerintem hiányzik a 6. fokozat. Futómű rugózása nagyon kellemes, viszont a futómű alkatrészek nem bírják a pesti utakat, én 95%-ban Budapesten használom az autót, így több szilentet, kis lengőkart, stabilizátor gumit, toronycsapágyat ki kellett már cserélni, a futóműnél még az is egy kicsit zavaró, hogy a hangok bejönnek az utastérbe (talán ez az egyetlen mondeo hátrány). Az első ülések nagyon kényelmesek, hátsók pont ellenkezőleg, tulajdonképpen hátul nincs lábtér. Csomagtartó viszonylag nagy. Az gyári Alpine Hifi nagyon jó. Összegezve szerintem jó és megbízható autó, már több mint 3 éve megvan de nem tudom megunni, az utcán mindig megnézik, aki beül és meglátja a belsőteret elérzékenyül, hiába a Ford rokonság, ez az autó ízig-vérig Jaguar.
Hibalista
- futómű alkatrészek, légtömegmérő.
Ide hordtam szervizbe
Cél motors (csak ha muszáj, értenek az autóhoz, de horror áron van minden)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Maszek Ford szerviz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Neon | Következő autója? | Porsche Cayenne |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
