A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » X-Type (2001)

X-Type 2.5V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hibátlan, szeretnivaló ragadozó

Szöveges ítélet

Egyszer már írtam ide, amikor megvettem, most, hogy el kell adnom, szeretném megosztani veletek a tapasztalataim.
Ez az autó egyszerűen JÓ. Egyetlen hibája, hogy semmi baja és így nagyon nehezen válok meg tőle, mert szeretem.

Kívülről mutatós, belül kényelmes. Jól felszereltet érdemes venni, használtan alig drágább, mint az alapmodell. Nem tudok róla rosszat írni, mert nincs hibája, a 2.5V6 és a manuális váltó jó párosítás. Vannak gyorsabb autók, vannak nagyobb autók, de ez úgy ahogy van össze van rakva, élvezetes és kényelmes, mivel sok benne a Ford alkatrész, olcsó a fenntartása.
Autópályán 170-nél 9l-t fogyaszt !. Városban, Bp-en 13-14 között (manuális váltóval), ami a 2.5-ös V6-os, 1550kg, összkerekes autótól szerintem egyáltalán nem sok.
A futóműve picit lágy, de nem billegős, viszont nagyon kényelmes. Erős veséjűeknek a sport futóműveset ajánlom.
Az összkerék hajtása hóban-esőben egy álom, a motor nyomatékos, kapcsolgatni ritkán kell, a váltó jó, bár meg kell szokni, a Mondeóból való.

Kötelező szervízre Borsodi Balázshoz vittem, sose volt az autóval semmi bajom, egy Opel Corsa szervízköltsége magasabb ennél.

Mivel a sajátomról nem tudok rosszat írni, akkor azt gyűjöm össze, amit az évek alatt hallottam:
A kisebb motoros első kerekesek gyengék a márka presztízséhez képest. Automatával a 2.5-ös néha gyenge, de a 3.0l -es motorhoz meg alulméretezték az automata váltót (valami amerikai 4 sebességes) és volt akinek 60.000km-nél széthullott...
3.0l automatával 18l-es Bp-i fogyit hallottam tulajtól.

Hibalista

- A hűtő (Ford: 40.000Ft) és a szélvédő (Ford: 55.000Ft) követ kapott 200-as autópálya tempózásnál, azokat cserélni kellett, de ez nem az autó hibája
-
- a pillangószelep elkoszolódott, ettől a piros fogaskerék embélma világít a műszerfalon + a motorteljesítmény 10%-ra leesett->csak ki kellett tisztítani, semmi baja.
-
- A fényszórója kicsi, ezért gyenge, illetve az izzók max fél évente kiégnek, mert a kicsi ház hűtése rossz.
-
- a fékbetét cserét és az olajcserét tudnám még mint költség beírni :)

Ide hordtam szervizbe

Cél-Motors márkaszervíz: egyes dolgokat olcsón csinálnak, másokat rémisztően drágán, előnyük hogy mindent meg tudnak csinálni. Különben udvariasak és gyorsak.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Borsodi Balázs Ford szervíze, Mohács utca, Lehel útról:
olcsók, gyorsak, barátságosak, megbízhatóak. De tényleg. Nem minden alkatrészt tudnak beszerezni, de a szokásos kopó dolgokat igen.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Lybra Következő autója? Lancia Lybra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar X-Type 2001 (2001)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)