De mitől Jaguár???
Szöveges ítélet
Hibalista
- Amikor megvettem az autót akkor még garanciális volt. Vásárlás után 3 héttel el kellet vinnem szervizbe mert hátulról búgó hang jött. Az üzemanyag jelző nem mérte a tankba lévő üzemanyagot, valamint a váltó nehezen vette az 1-3 fokozatott. A szevízbe1-2 hetes nyomozás után kiderítették, hogy a gari rendben a hátsó kerékagy csapágyakat kicserélték, visszahívásba a kulcsokat kicserélték, de a váltót nem, mert az autó előélete ismeretlen.
- ( sérült nem volt, szervikönyv vezetett.) 1 hónap múlva ismét hosszabb időt töltött a kocsi a szervizbe, mert a hátsó csomagtér ajtó rozsdásodott, nem cserélték hanem fényezték, innentől magyarázkodni kell hogy miért van telibe fényezve az elem. A kocsiról lejárt a gari, ezért inkább eladtam, mert igaz hogy Fordból van de márka szervizbe horror költségek vannak.
- Ez az autó csalódás volt egy Jaguárhoz képest de, egy 2005, évjáratú disel fullos autónak elmegy.
-
Ide hordtam szervizbe
Cél Motors Hungary Mázsa tér
Pelle Atilla (munka felvevő) ért hozzá, segítőkész, stb.. Ritkaság a hozzáállása !!!!!!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E 220 Cdi | Következő autója? | SAAB 9.5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
