A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » X-Type (2001)

X-Type 3.0 sport, manual 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A luxus alsó foka

Szöveges ítélet

Kicsit féltem megvenni, annyi rosszat olvastam róla itt (meg a fórumon). Eddig nem hogy megbántam, hanem mindenkinek ajánlgatom ezt a típust. Az enyém Mo.-i szervízkönyves, valóban full extra. Elég komolyan átvizsgáltattam, azóta sincs a (téves)DSC-jelzésen kívül semmi baja.
Szerintem ez az autó már mutatja, milyenek a luxusautók, bár azért nem igazán nevezhető annak. Volt már Mondeóm, S60-asom, aki azt mondja, hogy ez ugyanaz, az nagyon túloz. Komolyan ég és föld. (pl. ahogyan az ablakok csukódnak, a csomagtartó borítása, stb.) Nyilván a platform, a váltó, a motor közel azonos, de ha beülsz egy autóba nem ezt veszed észre. A luxus-közeliség több, mint egy gazdag felszereltség. Ezen az autón látszik, hogy a Jaguarnak ez a legkisebb típusa, nem pedig egy tömeggyártó csúcsmodellje. Ez stílus kérdése.
Simán elfér négy ember, a csomagtartó is normális, bírja a budapesti utakat. A cascoja pont, mint a Volvoé, a szervízdíj is hasonló. Én egyből a Murányihoz vittem, nem akartam azzal kezdeni az írást, hogy milyen hülye voltam először. (köszi a tanácsokat). Ezért is vártam, hogy kéziváltóst vehessek, ami egyelőre jó választásnak tűnik.
Országúton, normálisan vezetve 9-10l, autópályán (170) 12l, Budapesten sem több 12l-nél a fogyasztása, de ha 30%-kal többet kéne tankolnom, akkor sem szólnék, ugyanis a Golf V 1.6-osunk is 9-körül fogyaszt.
Szóval: ennyiért, ilyen hajtásláncú, stílusú, minőségű és presztizsű autót nem kapni. (mármint használtan, mert az újkori, 15M-körüli ára versenyképtelenné teszi, pl. egy 330xi-vel szemben azért esélytelen. használtan azonban, nagyon megéri)
Egy baja van: kicsit féltem, ugyanis valamelyik proli a Volvomat (meg régebben a SAAB-om is ) kulccsal meghúzta az utcán (240e Ft-os javítás), ezzel nem megyek, csak mélygarázsba, vagy más, őrzött parkolóba.
150.000 km-rel adtam el, összesen egy db hibája volt, tavaly elrepedt a hűtővíztartály. Szóval, nagyon-nagyon megérte, igazán jó kis autó volt (remélem még marad is).

Hibalista

- Néha jelez, hogy az ESP hibás.

Ide hordtam szervizbe

Jaguar Murányi

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? S 60 Következő autója? CTS 3.6 AWD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar X-Type 2001 (2001)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)