A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » S-Type (1999-2008)

S-Type 3.0 V6 

Az ítélet értékelése
1,4(7 db)

PATINÁNS NAGYMACSKA

Szöveges ítélet

2000-ben vettem 1200km-rel Németországból lett behozva 1 ismerősöm ajánlotta.Mindenképpen nagy és kényelmes luxusautót akartam venni, előtte 206-om volt és mivel 1 jól menő cégnél majd 1milliót kerestem belemertem vágni 1 drága autóba. Nem bántam meg nagyon szeretem még most is megvan,nagyon fáj a szívem eladni, mivel ez az első igazán jó autom.A 206-ost néha a szüleim is használták, olvashatják az írásomat az Oroszlánkirály címen, valamint a SEAT Alhambra: Spanyol királyság és a VOLVO XC90: Még ilyet Volvo és Audi címen. Na a kis kitérő után folytatom, ez 1 limitált modell különleges ezüst fényezés és a jaguár embléma helyett az igazi ugró jaguár van rajta, ebből csak kevesett gyártottak főkét Angliába a szülőhazájába, ott élnek az igazi jaguár fanatikusok!A szervizben mesélték, hogy az egyik Londoni Jaguár szalonban már a család 3. nemzedéke is Jaguárt vásárolt.Az ükszülök valamilyen lordok voltak Jaguár flottával!Hát mit is mondjak elég nagy élmény 1 ilyen patináns autómárkába beülni és a garázsomban tudni.Szégyen hogy 1 neve sincs TATA akarja gyártani.Az autóban gyönyörű fabetét és fekete bőr ülés van, nagyon szép a 3.0 motor valami álom.Tökéletesen húz, gyorsul egyszóval Király!Már értem mért mondják hogy az ember életében legyen egy V6-os autoja vagy még nagyobb.A futómű nagyon jó, de azért a magyar utakat ez is megérzi, a sport fokozat baromi jó, élvezetes és ilyenkor a fogyasztás is 14-15l, ami szerintem nem is olyan sok.Majd 2tonna a kocsi, V6-os motor a mai dieselből is van jó néhány ami 8-9l körül eszik!Akkor miről beszélünk?Ez benzin V6 és JAGUAR.4 ember tökéletesen elfér a csomagtartó is kellően tágas az autó formája egyszerüen lenyügöző, mindenhol megnézik amit ne is csodálok, gyakran kimegyek és csak nézegetem hogy milyen szép és csak autózok vele céltalanul annyira jó!Elöször sokan azt hiszik hogy MERCI E a kör lámpák miatt,de amikor felismerik csk tátott szájjal nézik!Érdekes de kirívó hibákkal nem találkoztam és nem is hallottam horror történeteket, pedig ha jól tudom a FORD csinálta vagy ilyesmi e ez annyira jó hogy ebben azért benne volt a jaguárosok keze!A bőr ülés nyáron elég forró tud lenni,de ez szokásos.Nemtudok róla rosszat írni,pedig gondolkodok hogy a 8 év alatt milyen apró kis hibák lehettek, de nem jut eszembe semmi. Szerintem kifogtam 1 igazán jót, de a többiről se hallottam roszakat a többi ítéletet is olvasva. Most még megvan, februárban vettem új A8-at a barátnőmnek Volvo XC90-et. Mindegyik nagyon jó, de az Audiban valahogy nem érzem azt amit a jaguárban! nemtidom hogy mi ez az érzés, de egyszerűen nincs meg!Sok autót néztem talán az új S-osztályban éreztem olyasmit amit a Jaguárban ,de annak nem tetszett a müszerfala.Irhatnék itt még oldalak de 1 biztos: TÖKÉLETES AUTÓ!Sajna az értéktartása nem olyan mint az AUDI,BMW, MERCI. Pedig van olyan jó vagy még jobb!Mo.-ra jellemző ez a nagy német autóbuziság.Nemrég voltam Spanyolo.-ban a munkám révén 1 hónapig és csak bámultam hogy minden utcéban legalább 2 A8,S Merci, BMW-k állnak!Volt szerencsém a REAL MADRID focistái látni(kedvenceim) céges autó az Audi és a Q7 oldalán dekáznak!!Hát...itthon meg nem esznek az emberek de vesznek nagy autót, hogy elmondhassák nekik ilyen van. Persze ez elég ritka eset Spanyolban de ott racionálisan és boldogan élnek az emberek.Érdekes engem Maybachhal furikáztak de senki nem tátotta aszáját, ottlétemig kaptam Ferrari-t, na azt azért megnézik.Visszatérve a Jaguárhoz mindenkinek csak ajánlani tudom és a aki teheti vegyen nagy és kényelmes autót esteleg luxus kocsit mert így azért elviselhető a magyarországi vezetési moráll, ami őrület.Olyan mintha Mo.-ra küldték volna a világ összes bunkó emberét!

Hibalista

- A rádió és a klíma paneljét kellett cserélni, mert nem világított amikor a világítást felkapcsoltam,20000Ft volt a csere.Valamint váltó csere, nehezen kapcsolta a 4. és 5. fokozatot ez 900000ft volt.Az elektromos csomagtartónál 1 kábel csere volt.

Ide hordtam szervizbe

Budapesti Jaguár szerviz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 189000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 206 Következő autója? A8,és XC90 vettem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar S-Type 1999 (1999)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)